قالیشویی ماژیک شعبه پاسداران

قالیشویی در پاسداران

قالیشویی در پاسدارن | قالیشویی ماژیک تهران

قالیشویی در پاسداران | امروزه در شهر بزرگ تهران تعداد زیادی قالیشویی وجود دارد که در زمینه انجام سایر خدمات قالیشویی فعالیت دارند. ولیکن هیچکدام از آنها نمی توانند جای قدیمی ترین و محبوب ترین قالیشویی تهران با نام قالیشویی ماژیک شعبه پاسداران را بگیرند. این قالیشویی با توجه به سال تولید و ۶۶ سال سابقه سایر خدمات قالیشویی را با کیفیت بالا در تمام نفاط تهران ارائه می دهد. هر کجا که هستید یا به هر خدمات قالیشویی که نیاز دارید کافی است که با نزدیک ترین شعبه قالیشویی ماژیک تماس بگیرید. همشهریان عزیز شاکن د رمحله پاسدارن می توانید با شماره های شعبه پاسداران قالیشویی ماژیک در ارتباط باشند. افراد مسئولیت پذیر و آموزش دیده برای انجام هرچه بهتر این خدمات با ماشین های مخصوص قالیشویی ماژیک ویژه پاسدارن برای تحویل فرش های شما خدمت می رسند. شما می توانید در کوتاه ترین زمان و با عالی ترین قیمت سرویس درخواستی خود را انجام شده بدانید.

خدمات قالیشویی پاسداران

سایر خدمات را می توان از قالیشویی ماژیک درخواست کرد بدون اینکه نگرانی بابت صدمه رسیدن به فرش یا قالیتان داشته باشید. این قالیشویی ماژیک پاسدارن با توجه به اعتبار و تجربه‌ای که از خود نشان داده است عضو اتحادیه قالیشویی تهران شده است و تمام سرویس ها را طبق تعرفه اتحادیه به مشتریان ارائه می دهد. از دیگر مزیت های استفاده از این قالیشویی برای انجام این مورد سرویس ها، استفاده از مواد شوینده درجه یک گیاهی برای شستشوی فرش و مبلمان شماست. بدین صورت هم کار اصلی که شستشو است انجام شده و هم اینکه طول عمر فرش شما بیشتر خواهد شد. بدین ترتیب دیگر نگرانی بابت صدمه رسیدن به فرش های قدیمی و با ارزش خود نخواهید داشت. قالیشویی ماژیک در پاسداران هم دارای یک شعبه است که می تواند تمام قسمت های اطراف پاسداران را پوشش دهد. از سایر سرویس های ارائه شده توسط این قالیشویی می توان به شستشوی فرش و قالی، شستشوی مبلمان در انواع مختلف، ترمیم و بازسازی تار و پود فرش ها، تعمیرات مربوط به مبلمان، بازسازی ریشه ها و سایر خدمات به این شکل اشاره کرد.

تماس با قالیشویی پاسداران

جهت ارتباط با سایر شعبه های قالیشویی ماژیک شعبه پاسداران و  در نقاط مختلف تهران می توانید از طریق شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید.

راه های ارتباطی با قالیشویی ماژیک در شعبه پاسداران
دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
شعبه شمال تهران: ۲۲۲۸۲۰۲۴
شعبه جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶
ثبت سفارش آنلاین و دریافت ۱۰% تخفیف در وب‌سایت قالیشویی ماژیک

www.mazhic1331.com

 قالیشویی در پاسداران

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *