قالیشویی در دادمان | قالیشویی پاپیون سرویس سراسر تهران

نزدیک ترین قالیشویی در بلوار دادمان شهرک غرب

قالیشویی در دادمان | قالیشویی پاپیون سرویس سراسر تهران

قالیشویی در دادمان | قالیشویی پاپیون بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به شما در محله، محدوده و اطراف بلوار دادمان تهران است. سرویس دهی در این منطقه به صورت ۲۴ ساعته می باشد و کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان (مبل شویی) و کلیه خدمات ترمیم و باز سازی فرش. سرویس دهی در محله بلوار دادمان با استفاده از سرویس های مستقر در محله شهرک غرب انجام می شود. به دلیل وجود دفتر مرکزی این شرکت در شهرک غرب. شما مشتری عزیز میتوانید با اطمینان کامل فرشهای خود را به قالیشویی پاپیون بسپارید

نزدیک ترین قالیشویی در بلوار دادمان شهرک غرب

قالیشویی در دادمان

بلوار دادمان تهران یکی از خیابان های اصلی شهرک غرب به حساب می آیند. و از نظر منازل مسکونی جزو خیابان پر جمعیت شهرک غرب محسوب می شود. بالا بودن جمعیت همیشه نیازمند خدمات و سرویس های زیادی نیز می باشد. یکی از این خدمات در محله دادمان شهرک غرب. شرکت های خدماتی و قالیشیی می باشند. قالیشویی پاپیون تهران با داشتن دفتر مرکزی در شهرک غرب، بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به شما در بلوار دادمان شهرک غرب می باشد.

نزدیک بودن دفتر مرکزی به محله سرویس دهی این اطمینان را به شما مشتری عزیز میدهد که. شما میتوانید در صورت ایجادهر مسئله و یا سوالی با دفتر مستقیم در ارتباط باشید. قالیشویی پاپیون عضو رسمی اتحادیه قالیشویی می باشد و بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران با برند قالیشویی ماژیک را به عنوان تجربه و سابقه ی کاری حرفه ای در کارنامه خود دارد. پس همین امروز فرشهای خود را برای شستشو و پاکسازی از هرگونه گردو خاک و کثیفی به ما بسپارید. یک بار امتحان کنیدتا مشتری همیشگی ما شوید.

پل های ارتباطی شما با قالیشوی یپاپیون شعبه دادمان

شماره تماس: (۱۰ خط ویژه)

۰۲۱۸۸۵۶۶۳۹۹

مدیریت:

۰۹۱۲۲۳۳۵۹۹۳

سرویس شبانه روزی:

۰۹۱۹۵۳۱۱۸۲۴

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *