قالشویی ماژیک شعبه صادقیه

قالیشویی ماژیک شعبه صادقیه تهران

قالیشویی ماژیک شعبه صادقیه تهران

قالیشویی در صادقیه | کارخانه قالیشویی ماژیک تاسیس سال ۱۳۳۱ به عنوان اولین کارخانه قالیشویی در ایران بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در صادقیه تهران. سرویس دهی فوری ویژه محله های آریا شهر و صادقیه در سریع ترین زمان ممکن توسط کادری مجرب و آموزش دیده. قالیشویی ماژیک آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی و ترمیم و بازسازی فرش در صادقیه و محدوده و محله های حومه صادقیه.

قالیشویی ماژیک شعبه صادقیه تهران

کیفیت و دقت را با قالیشویی ماژیک تجربه کنید

خدمات قالیشویی ماژیک

کارخانه قالیشویی ماژیک شعبه صادقیه تهران عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران می باشد. قالیشویی ماژیک بیش از ۶۶ سال سابقه در صنعت قالیشویی کشور داشته و به عنوان قدیمی ترین کارخانه قالیشویی در تهران فعالیت میکند. با بررسی دقیق شبکه بهداشت و سلامت کشور ارزیابی های دقیق و اصولی نتایج باور نکردنی از نظافت فرش ها در منزل بدست آمده است. طبق گزارشات شبکه بهداشت و سلامت فرشها در سال حد اقل دوبار نیاز به شستشو دارند.

شستشوی فرشها باید با استفاده از ماشین آلات پیشرفته انجام شود تا ذرات گرد و غبار، باکتری ها، قارچ ها و انواع لکه های غذا از روی آنها پاک شوند. قدم زدن بر روی فرش کثیف باعث بلند شدن ذرات ریزی در هوای منزل می شود و در طولانی مدت باعث وجود بیماری افراد منزل می شود.

شستشو و نظافت فرشها به صورت منظم علاوه بر رعایت بهداشت محل سکونت باعث افزایش طول عمر فرش دوست داشتنی شما می شود. کارخانه قالیشویی ماژیک شعبه صادقیه تهران آمادگی خود را برای ارائه کلیه خدمات قالیشویی در صادقیه به شما همشهریان عزیز ساکن در محله و محدوده های اطراف صادقیه اعلام می کند.

قالیشویی ماژیک قابلیت سرویس دهی سراسر تهران می باشد. محله صادقیه یکی از محله هایی است که در آن سرویس کاران قالیشویی ماژیک مستقر هستند و شرکت دارای دفتر فعال و مجاز می باشد.

برای تماس با شعبه صادقیه با شماره های دفتر و مرکزی تماس بگیرید.

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت – قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران – فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

pak-mehr.ir

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *