تبلیغات ویژه در سایت

تبلیغات ویژه در سایت قالیشویی

تبلیغات ویژه قالیشویی

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تلفن های همراه هوشمند امروزه بیشتر مردم روی به خدمات اینترنتی و یافتن راه حل مشکلات خود در فضای مجازی می باشند. صنف قالیشویی یکی از صنفهایی می باشد که بیشتر جستجو های آن در فضای مجازی می باشد. اگر شما هم تبلیغات قالیشویی خود را وارد فضای مجازی کنید به وضوح مشاهده خواهید کرد که نسبت به هزینه ی کمتری که می کنید بازخورد بسیار بالایی خواهید داشت.

تبلیغات همیشه به عنوان افزایش سرمایه شناخته شده چرا که شما با تبلیغات و هزینه برای کسب و کار خود سعی در جذب مشتریان جدید و نمایش خدمات و راه های ارتباطی خود با مشتری می باشد. تبلیغات اینترنتی یک سرمایه گذاری بلند مدت محسوب می شود. شما میتوانید با عقد قرارداد یک سال برای خدمات خود در وبسایت های تبلیغاتی مربوط به صنف خود مشتریان زیادی را جذب کنید.

وبسایت تبلیغاتی قالیشویی با ایجاد یک بستر برای تبلیغات در سراسر کشور آگهی های مرتبط با هر استان را به صورت مجزا در وبسایت نمایش می دهد. نمایش به صورت استانی انتخاب قالیشویی برای کاربران را ساده تر کرده و کابر میتواند از بین آگهی های ثبت شده یک شرکت را انتخاب کند.

تبلیغات در این وبسایت به پنج نوع صورت می پذیرد که هر کدام از این تبلیغات ها بسته به نوع آنها بازدهی فوق العاده ای برای کسب و کار شما خواهد داشت. از دلایل بازدهی فوق العاده تبلیغات ها می تواند به نتایج جستجوی گوگل مراجعه کرد. به طور مثال شما اگر در استان خراسان رضوی مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمرو …. لینک وبسایت ما در این استان و شهر های بزرگ این استان در لینک اول گوگل مشاهده خواهید کرد.

تبلیغات ویژه در سایت
تبلیغات ویژه در سایت

نوع اول: تبلیغات بنر متحرک

تبلیغات به صورت بنر های متحرک تبلیغاتی در اندازه های مختلف می باشند. (برای مشاهده اندازه ها کلیک کنید) این بنر ها به صورت استانی نمایش داده می شود. به صورتی که شما در هر استانی که فعالیت دارید بنر متحرک سفارشی شما در تمام صفحات و تبلیغات های استان نمایش داده می شود.

نوع دوم: تبلیغات رپورتاژ

تبلیغات رپورتاژ (رپورتاژ چیست؟) نوعی از آگهی تبلیغاتی می باشد که به صورت یک مقاله آموزشی و یا خبری نوشته می شود و نام و یا برند تجاری شما به صورت نامحسوس در آن درج شده که حاوی لینک های Follow می باشد.

نوع سوم: تبلیغات محله های

تبلیغات محله ای به صورتی می باشد شما قصد دارید شرکت قالیشویی شما در محله های خاصی از استان و یا محله های پر جمعیت و نزدیک به محدوده سرویس دهی خود نمایش داده شود. در این تبلیغ یک برگه با مشخصات کامل شرکت شما در محله مورد نظر شما در بین ۱۰ جستجوی برتر گوگل قرار میگیرید و داخل آن مشخصات کامل شما همراه با راه های ارتباطی شما نمایش داده خواهد شد. برای مشاهده نمونه تبلیغات محله ای کلیک کنید!

نوع چهارم: بالاترین آگهی

در این نوع از تبلیغات آگهی رایگان شما به صورت اولین آگهی در استان مورد نظر شما نمایش داده می شود و هر کاربری که شرکت قالیشویی جدیدی را ثبت کند پس از انتشار زیر اگهی شما نمایش داده خواهد شد.

نوع پنجم: تبلیغات رایگان

در این قسمت شرکت های قالیشویی و سازندگان ماشین آلات قالیشویی آگهی های خود را به صورت رایگان ثبت میکنند. آگهی ها تاریخ انقضا ندارند اما در صفحه اصلی استان مورد نظر ثبت شده به صورت نزولی پس از ثبت آگهی جدید به صفحه آرشیو منتقل خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره (۰۹۱۲۲۰۳۷۰۸۹ سعید رضاپور) تماس بگیرید

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *