شرکت قالیشویی فجر شهرکرد

شرکت قالیشویی فجر شهرکرد carpet cleaning in shahrkord

شرکت قالیشویی فجر شهرکرد

قالیشویی فجر شهرکرد اولین قالیشویی در استان است و توسط جناب آقای حاج علیرضا علی بابائی دهکردی اداره می شود این شرکت با بیش از ۲۲ سال سابقه در حال خدمت رسانی به مردم عزیز استان  می باشد. شرکت قالیشویی فجر شهرکرد با بکارگیری از پیشرفته ترین دستگاه های قالیشویی در حال خدمت رسانی می باشد. شستشوی انواع فرش ماشینی، دستباف، موکت و پتو را بر عهده دارد.

در شرکت قالیشویی فجر شهرکرد، برای شستشوی هر نوع فرش و قالیچه، از دستگاه قالیشویی استفاده می شود. شرکت قالیشویی فجر شهرکرد تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین کیفیت در شستشوی فرش به کار گرفته که از جمله این موارد میتوان، استفاده پرسنل با تجربه برای شستشو و استفاده ماشین آلات استاندارد و مواد شوینده مناسب این کار نام برد.

در این شرکت کلیه عملیات فرش دستباف اعم از دارکشی، پرداخت کاری، رفوگری و انواع شستشوی صادراتی در این شرکت انجام می گردد.  یک ماه ضمانت شستشو، بدون چین و چروک، سیستم دستگاهی شستشوی انواع مبلمان حتی در محل.

تلفن تماس:

دفتر: ۳۲۲۷۶۱۸۷ – ۳۲۲۷۱۹۶۷ – ۰۹۱۳۱۸۱۳۶۲۸ 

کارگاه: ۳۲۳۲۳۲۷۲ – ۰۹۱۳۱۸۱۵۵۵۸

نشانی: شهرکرد، خیابان فردوسی جنوبی، کوچه ۲۴، پلاک ۲۷

شرکت قالیشویی فجر شهرکرد carpet cleaning in shahrkord

کلمات کلیدی مورد جستجو: دستگاه قالیشویی, رفوگری, رفوگری فرش, رفوگری قالی, شرکت قالیشویی, شرکت قالیشویی شهرکرد, شستشوی انواع مبلمان, شستشوی فرش, شستشوی قالی, شستشوی قالیچه, شستشوی مبل, شستشوی مبلمان, قالیشویی, قالیشویی شهرکرد, قالیشویی چهارمحال و بختیاری, تلفن قالیشویی, میتی کومان

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱۴ میانگین: ۳.۹]

۲ دیدگاه‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *