مبل شویی تخصصی پاک واش

مبل شویی پاک واش

مبل شویی تخصصی پاک واش

خشکشویی مبلمان، خوشخواب، موکت، پشتی، کناره، قالیچه، راحتی، استیل، ترک، میز و صندلی ناهار خوری. خشکشویی مبلمان میکروفیبر و چرمی به صورت تخصصی. برای اولین بار در تهران با دستگاه اتوماتیگ رادکتور آلمانی.

  • با پرسنل مجرب ومتعهد
  •  کاملا تضمینی
  • بارعایت موازین شرعی

مبل های منزل ما در طول سال به هر دلایل مختلف آلودگی های محیط را به خود جذب میکنند. لکه های آب میوه ها، غذا ها گرد و غبار و … باعث کثیف شدن مبلمان و از بین رفتن ظاهر اولیه آنها می شوند. که این امر باعث کاهش عمر پارچه رویه ی مبل می شود و این کثیفی ها آثار مخربی بر روی بافت مبل و کیفیت اولیه این مبلما جای میگذارند. به همین دلیل خشکشویی مبلمان منزل در هر سال توصیه می شود زیرا علاوه بر تمیزی مبلمان شما باعث جلوه گرفتن آنها و عاری از هرگونه لگه و گرد و غبار می شود.

مبل شویی پاک واش

مواد مورد استفاده در مبل شویی پک واش دارای نرم کننده و تقویت کننده جنس پارچه ی رویه مبل می باشد و به همین دلیل عمر پارچه ی روی مبل شما حفظ می شود و نقش ها و برجستگی های روی پارچه کیفیت خود را حفظ میکند.

سرویس دهی سراسر تهران و حومه به صورت شبانه روزی.

شماره های تماس:

۰۹۱۲۷۳۳۷۲۳۲
۰۹۱۰۴۶۶۶۶۹۷
۰۹۱۹۲۹۰۹۹۴۲

خط ویژه: پاک واش

۰۹۱۲۷۳۳۷۲۳۲
۰۹۱۰۴۶۶۶۶۹۷
۰۹۱۹۲۹۰۹۹۴۲
۰۹۰۲۷۳۳۷۴۴۴
۰۹۱۲۷۳۳۷۲۳۲

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

۱ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید میخواستم بدونم شستشوی مبل به چه صورت است؟موازین شرعی توی شستشو رعایت میشه؟ و مبلی پاک و تمیز تحویل میدید یا صرفا فقط شستشو میکنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *