مبل شویی بنام

مبل شویی ویژه سعادت آباد و شهرک غرب

مبل شویی تخصصی بنام ویژه سعادت آباد و شهرک غرب

مبل شویی در شهرک غرب و سعادت آباد | شرکت قالیشویی بنام با سرویس های تخصصی خود ویژه محله های غرب تهران بویژه سعادت آباد و شهرک غرب آمادگی خود را برای ارائه کلیه خدمات خشکشویی مبلمان در محل به همشهریان عزیز غرب تهران اعلام می دارد.

مبل شویی ویژه سعادت آباد و شهرک غرب

مبل شویی در شهرک غرب

ساکنین محترم محل شهرک غرب و محله های حومه شهرک غرب. کارخانه قالیشویی بنام با راه اندازی سرویس خشکشویی مبلمان و خوشخواب در محل آماده ارائه کلیه خدمات خشکشویی انواع مبلمان، موکت و خوشخاب در شهرک غرب می باشد. محله های تحت پوشش شرکت قالیشویی و مبل شویی بنام محدود به محله های غرب تهران می باشد و بالاترین هدف این مجموعه ارتقاع کیفیت و خدمات رسانی به همشهریان عزیز محله شهرک غرب تهران می باشد.

مبل شویی در سعادات آباد

کلیه خدمات مبل شویی به صورت تخصصی ویژه محله سعادت آباد و محدوده و محله های حومه سعادت آباد در سریع ترین زمان ممکن توسط پرسنل تحصیل کرده و مجرب. ارائه دهنده خدمات تخصصی خشکشویی مبلمان بدون ریز آب در محل فقط و فقط توسط سرویسکاران مبل شویی بنام در غرب تهران انجام می پذیر. ویژگی های محل مبل شویی بنام در سعادت آباد استفاده از مواد شستشوی درجه یک (شامپوی تگزا) که نرمی و لطافت پارچه روی مبل را حفظ کرده و از کیفیت آن نمیکاهد. استفاده از دستگاه رادکتور و مکش فوق العاده برای تمیزی هرچه بیشتر فرش.

پل ها ارتباطی ما

شماره های تماس:

۸۸۵۸۲۱۵۹
۲۲۳۴۷۵۴۲

وبسایت:

www.benaamco.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *