قالیشویی ماژیک شعبه نظام آباد

قالیشویی ماژیک تهران شعبه نظام آباد

قالیشویی ماژیک شعبه نظام آباد

قالیشویی در نظام آباد | قالیشویی ماژیک شعبه نظام آباد تهران بهترین، خوب ترین و نزدیک ترین قالیشویی در نظام آباد، عضو رسمی اتحادیه تاسیس سال ۱۳۳۱. ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی نظام آباد و حومه، کلیه خدمات خشکشویی و مبل شویی، خشکشویی انواع خوشخواب. شستشوی تخصصی و اعلاء شویی انواع فرشهای دستبافت، فرشهای ماشینی و فانتزی. قالیشویی ماژیک شعبه نظام آباد بهترین و معتبر ترین شرکت ارائه دهنده خدمات رفوگری، ترمیم و باز سازی انواع فرش، شیرازه دوزی، پرداخت و رفع سوختگی و پارگی در تهران می باشد.

 قالیشویی ماژیک تهران شعبه نظام آباد

راه های تماس با قالیشویی ماژیک شعبه نظام آباد

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
شعبه شمال تهران: ۲۲۲۸۲۰۲۴
شعبه جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶

ثبت سفارش آنلاین و دریافت ۱۰% تخفیف در وبسایت قالیشویی ماژیک

mazhic۱۳۳۱.com

قالیشویی در نظام آباد

قالیشویی ماژیک تهران خوب ترین قالیشویی نزدیک در نظام آباد می باشد. این قالیشویی دارای یک کارخانه ای اختصاصی برای ارائه خدمات می باشد. ماشین آلات تمام اتوماتیک و گرمخانه ی گازی کشویی و مجهز، خشک کن های لوله ای  از جمله مزایای این کارخانه برای ارائه خدمات قالیشویی در نظام آباد می باشد.

قالیشویی ماژیک شعبه نظام آباد دارای پرسنلی مجرب، متعهد و کاردان در حوضه ی خدمات ترمیم و باز سازی می باشد که کلیه خدمات ترمیم فرش های دستبافت را با بالاترین کیفیت ممکن در سراسر تهران انجام داده و ضمانت می کند.

قالیشویی نزدیک نظام آباد

این روزها پیدا کردن یک قالیشویی معتبر و مجاز که نزدیک به محل سکونت شما باشد و سرویس دهی و خدمات رسانی را به مشتریان آسان کند یکی از مهمترین دغدغه های مهم همشهریان تبدیل شده است، در این راستا کارخانه قالیشویی تهران اقدام به تاسیس دفاتری در سراسر محله های تهران کرده است، هدف از ایجاد این دفاتر ساده سازی دسترسی همشهریان به قالیشویی نزدیک نظام آباد بوده و مهمترین هدف این دفاتر سرعت بخشیدن به خدمات رسانی و سرویس دهی خدمات قالیشویی در نظام آباد می باشد.

شستشوی تخصصی فرش دستبافت در نظام آباد

قالیشویی ماژیک تهران سابقه ی طولانی در شستشوی فرشهای دستبافت صادراتی در ایران دارد. قالیشویی ماژیک به عنوان اولین و با کیفیت ترین کارخانه شستشوی فرش های دستبافت بوده است که بسیاری از تاجران فرش دستبافت کلیه خدمات شستشوی خود را به این مجموعه می سپارند.

شستشوی فرش دستبافت به دلیل ظرافت و نوع نخ ها و نوع بافت آنها به مراتب بسیار سخت تر از فرش های ماشینی می باشد، شستشوی این نوع فرشها نیاز به تجربه، مهارت و هنر خاصی دارد. اینکه فرش شستشو داده شود و بدون هیچ مشکلی و یا ایرادی خشک شده و تحویل مشتری گردد. قالیشویی ماژیک شعبه نظام آباد یکی از برند های مورد اعتماد بیش از صدها تاجر فرش دستبافت برای شستشوی فرش های دستبافت بوده و علاوه بر تجاّر، مشتریان ساکن محله های تهران نیز فرشهای دستبافت خود را با اطمینان کامل به قالیشویی ماژیک در نظام آباد می سپارند.

 

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *