قالیشویی شاهی شعبه اردبیل

قالیشویی در اردبیل

قالیشویی در اردبیل | قالیشویی شاهی

قالیشویی در اردبیل | کارخانه قالیشویی شاهی شعبه اردبیل با بیش از ۲۰ سال سابقه در قالیشویی تهران اقدام به افتتاح شعبه اردبیل کرده و کارخانه ای اختصاصی و مجهز در اردبیل تاسیس نموده است. قالیشویی شاهی شعبه اردبیل دارای مجوز فعالیت در سراسر اردبیل می باشد.

 قالیشویی در اردبیل

قالیشویی اردبیل ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی تخصصی با ماشین آلات بروز و با کیفیت در سراسر اردبیل می باشد، شستشوی تخصصی فرش‌های ماشینی، شستشو و شور شویی انواغ فرش‌های دستبافت توسط استادان و قالی شویان با تچربه با ضمانت شستشو.

پل های ارتباط با قالیشویی شاهی اردبیل

۳۳۴۶۴۴۴۴
۳۳۴۶۵۵۵۵
۰۹۱۴۱۵۰۰۰۰۵
www.shahicarpet.ir

قالیشویی خوب در اردبیل

اگر به دنبال قالیشویی خوب در اردبیل می گردید پیشنهاد میکنیم برای یکبار با قالیشویی شاهی اردبیل تماس بگیرید و فرشهای خود را به قالیشویی خوب شاهی شعبه اردبیل بسپارید، از کیفیت شستشو شگفت زده خواهید شد.

قالیشویی شاهی اردبیل دارای تچربه ای گرانبها در بازار تهران بوده و قصد دارد این تجربه را در راستای شستشوی فرش همشهریان عزیز اردبیل بکار گرفته و برای اولین بار منظم ترین و باکیفیت ترین قالیشویی در اردبیل را بنیان گذاری کند. قالیشویی شاهی اردبیل فرشهای شما را با نهایت کیفیت شسشتو کرده و با احترام تحویلتان می دهد.

مبل شویی اردبیل

مبل شویی شاهی اردبیل نیز آماده ارائه کلیه خدمات مبل شویی در محل با استفاده از شامپوهای درجه یک ایرانی و دستگاه رادکتور آلمانی، دستگاه پلیشر و دستگاه مکش، بدون ریزش قطره ای آب در منزل یا محل کار شما مبلمان و صندلی های اداری یا مسکونی شمارا براق و معطر خواهد کرد.

مبل شویی شاهی شعبه اردبیل کلیه مبلمان های اداری، مسکنوی، استیل، راحتی، چرمی، میکروفیبر و .. را با بالاترین کیفیت خشکشویی کرده و در محل تحویلتان می دهد. پرداخت هزینه پس از رویت کیفیت شستشو در محل می باشد.

قالیشویی شاهی اردبیل

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۳۷ میانگین: ۳.۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *