قالیشویی مارلیک

قالیشویی مارلیک

شعبه رسمی قالیشویی بانو در مارلیک

قالیشویی مارلیک شعبه رسمی قالیشویی بانو

قالیشویی مارلیک یکی از شعبه های قالیشویی بانو در محله مارلیک می باشد، این شعبه نیز همانند سایر شعبات قالیشویی بانو ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی و مبل شویی از جمله: شستشوی تخصصی و حرفه ای فرش دستبافت، اعلا شویی و شستشوی انواع فرش های ماشینی، خدمات خشکشویی انواع مبل های چرمی، راحتی، استیل، صندلی های میز ناهار خوری و …، خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، خدمات بازسازی و تعمیر انواع فرش های ماشینی و دستبافت.

کارخانه قالیشویی بانو به عنوان اولین کارخانه قالیشویی مجهز در استان البرز و غرب تهران،  با حذف واسطه ها برای ارائه خدمات قالیشویی به عنوان اولین قالیشویی که با ارائه ضمانت نامه شستشو آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد، شما مشتریان عزیز می توانید با خیال راحت فرش های خود را برای شستشوی به قالیشویی مارلیک بانو بسپارید و با قیمتی رقابتی و کیفیتی مثال زدنی عضو همیشگی خانواده قالیشویی بانو شوید.

ارتباط با قالیشویی بانو مارلیک

خدمات قالیشویی مارلیک

شستشوی تخصصی فرش دستبافت

شستشوی انواع فرش های دستبافت در کارخانه قالیشویی بانو زیر نظر کارشناس و استفاده از مواد شوینده درجه ۱ مطابق با جنس و نوع فرش دستبافت شما.

شستشوی انواع فرش ماشینی

شستشوی انواع فرش های ماشینی به صورت تمام اتوماتیک با شستشوی در دو مرحله و شستشوی با آب گرم، و شستشوی هر دوروی فرش ماشینی شما با بهترین کیفیت.

شستشوی انواع موکت

شستشوی انواع موکت های ساده و پرز دار، پالاز و .. با استفاده از سیستم شستشوی ویژه موکت بدون آسیب به بافت موکت با بهترین کیفیت شستشوی با مواد شوینده مخصوص.

خشکشویی مبلمان و خوشخواب

خشکشوی ی انواع مبلمان های راحتی، چرمی، کلاسیک، استیل، چرمی و … خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره با مواد شوینده درجه یک آلمانی

شستشوی انواع گلیم و فرش های سنتی

شستشوی تخصصی و سنتی انواع گلیم و جاجیم های سنتی، به روش کاملا سنتی با بهترین کیفیت، استفاده از مواد شوینده گیاهی و آبکشی کامل برای جلوگیری از پوسیدگی و فرسودگی
قالیشویی مارلیک

قالیشویی مارلیک مجهز به کارخانه‌ی اختصاصی

این روزها برای تبلیغات از شعار های متعددی استفاده می شود که بیشتر آنها حقیقت نداشته و فقط برای جذب مشتری بوده و این موضوع باعث تاسف است که برخی از قالیشویی ها برای جذب مشتری از هر حربه ای استفاده می کنند، و نتیجه کار در خیلی از موارد عدم رضایت مشتری و خراب شدن فرش آنها می باشد، بیشتر برند های قالیشویی مارلیک که در سطح شهر مشاهده میکنید فاقد کارخانه بوده و خدمات آنها به صورت واسطه ای در یک کارخانه ی مشترک انجام می شود و شستشوی فرش ها به صورت فله ای و بدون رعایت نکات اصولی و اصلی انجام می شود که در ادامه به معایب این نوع شستشو ها میپردازیم:

 

  • عدم ضمانت خدمات پس از شستشو
  • شستشوی فله ای و عدم استفاده از مواد مخصوص
  • شستشوی با دستگاه های دستی و تمیز نشدن یک دست فرش
  • پارگی احتمالی فرش ها به دلیل استفاده از نیروی کار غیر متخصص
  • عدم کارشناسی فرش ها قبل از شستشو
  • جابجا شدن فرش های مشتری با یکدیگر
  • گم شدن فرش
  • خشک نشدن کامل فرش(به دلیل زیاد بودن فرش ها و آبگیری فله ای)
  • پاسخگو نبودن در قبال خدمات ارائه شده
  • زرد شدن ریشه فرش ها به دلیل عدم استفاده از مواد شوینده مرغوب
  • شستشوی فرشها در محیط غیربهداشتی
  • و ….

اهمیت سپردن فرش به قالیشویی معتبر و مجاز در مارلیک

مهمترین اهمین سپردن فرش به قالیشویان معتبر و مجاز پاسخگو بودن آن شرکت در قبال فرش شماست، دیده شده در برخی از موارد مشتریان فرش خود را به قالیشویان غیر مجاز و نا معتبر داده و از تمیزی فرش رضایت نداشته اند، یا از اینکه فرش آنها پس از ۲۰ الی ۳۰ روز (بلکه بیشتر) تحویلشان شده نارضایتی داشتند اما هیچ مرجع و ارگانی شکایت آنها را نپذیرفته زیرا آنها به قالیشویان غیر مجاز و نامعتر اعتماد کرده بودند.

یکی از ویژهی های قالیشویان مجاز و معتبر همین موضوع است که آنها موظف به پاسخگویی به مشکلات شما هستند، اینکه اگر از کیفیت کار راضی نباشید آنها موفظ هستند برای جلب رضایت شما فرش را دوباره شستشو داده و بردون هزینه برایتان ارسال کنند. قالیشویی بانو مارلیک یک قالیشویی معتبر با بیش از ۴۰ سال سابقه در حوزه شستشوی فرش بوده که این اطمینان را به شما میدهد که فرش های شما بدون واسطه در کارخانه ای اختصاصی شستشو داده شود و همچنین تا ۱۰ روز پس از تحویل فرش به شما ضمانت خدمات داده و بدون چون و چرا در صورت نارضایتی شما اقدام به شستشوی دوباره فرض شما می کند.