قالیشویی هشتگرد

شعبه رسمی قالیشویی بانو در هشتگرد

قالیشویی هشتگرد شعبه رسمی قالیشویی بانو

قالیشویی هشتگرد یکی از شعبه های بزرگ کاخانه قالیشویی بانو در استان البرز است که این شعبه نیز زیر مجموعه کارخانه قالیشویی بانو در کرج می باشد، سرویس دهی این شعبه نیز تحت پوشش کارخانه قالیشویی بانو می باشد و خدمات با همان کیفیت و نرخ خدمات طبق نرخ خدمات اتحادیه قالیشویان استان البرز و شهر هشتگرد می باشد،

سرویس دهی خدمات قالیشویی در هشتگرد کرج به صورت منظم می باشد و ارائه کلیه خدمات قالیشویی از جمله: شستشوی انواع فرش دستبافت نخی، تمام ابریشم، چله ابریشم، گل ابریشم، شستشوی انواع فرش های ماشینی، شستشوی انواع موکت، خشکشویی انواع مبلمان، خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، خشکشویی انواع صندلی های ناهار خوری، تالارها و سینماها، تعمیر و بازسازی انواع فرش های ماشینی و دستبافت.

ارتباط با قالیشویی هشتگرد

خدمات قالیشویی هشتگرد بانو

شستشوی تخصصی فرش دستبافت

شستشوی انواع فرش های دستبافت در کارخانه قالیشویی بانو زیر نظر کارشناس و استفاده از مواد شوینده درجه ۱ مطابق با جنس و نوع فرش دستبافت شما.

شستشوی انواع فرش ماشینی

شستشوی انواع فرش های ماشینی به صورت تمام اتوماتیک با شستشوی در دو مرحله و شستشوی با آب گرم، و شستشوی هر دوروی فرش ماشینی شما با بهترین کیفیت.

شستشوی انواع موکت

شستشوی انواع موکت های ساده و پرز دار، پالاز و .. با استفاده از سیستم شستشوی ویژه موکت بدون آسیب به بافت موکت با بهترین کیفیت شستشوی با مواد شوینده مخصوص.

خشکشویی مبلمان و خوشخواب

خشکشوی ی انواع مبلمان های راحتی، چرمی، کلاسیک، استیل، چرمی و … خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره با مواد شوینده درجه یک آلمانی

شستشوی انواع گلیم و فرش های سنتی

شستشوی تخصصی و سنتی انواع گلیم و جاجیم های سنتی، به روش کاملا سنتی با بهترین کیفیت، استفاده از مواد شوینده گیاهی و آبکشی کامل برای جلوگیری از پوسیدگی و فرسودگی
قالیشویی هشتگرد
قالیشویی هشتگرد

قالیشویی هشتگرد مجهز به کارخانه‌ی اختصاصی

این روزها تبلیغات فراوانی از خدمات قالیشویی در سطح شهر و در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید اما اینکه چگونه به این قالیشویی ها اعتماد کنید یک مسئله مهم است، با افزایش قیمت فرش ها نگهداری از آنها یک دغدغه مهم برای خانوار به شمار میرود و سپردن فرش به قالیشویی مناسب که مجهز به کارخانه ای اختصاصی باشد، مجاز باشد و در قبال خدمات پاسخگو باشد به یک موضوع مهم در قالیشویی هشتگرد تبدیل شده است.

قالیشویی هشتگرد بانو با داشتن کارخانه ای مجهز و عضویت رسمی اتحادیه قالیشویی کرج این اطمینان را به شما می دهد که بهترین تجربه از قالیشویی و شستشوی فرش و خدمات قالیشویی را با ما تجربه خواهید کرد، پشتیبانی، ضمانت، قیمت، کارخانه ی اختصاصی و نیروی کار متعهد و مجرب بخشی از ویژگی های قالیشویی بانو در کنار ۵۰ سال تجربه در صنعت قالیشویی کرج است.

اهمیت سپردن فرش به قالیشویی معتبر و مجاز در هشتگرد

یکی از ویژگی های قالیشویی های مجاز الزام پاسخگویی آنها به مشتری بابت خدمات ارائه شده می باشد، به طور مثال: شما خدمات شستشوی فرش خود را به یک قالیشویی غیر مجاز سپرده اید و قالیشویی مورد نظر به دلیل شستشوی واسطه ای فرش شما کیفیت لازم را در شستشو نداشته و شما نیز از خدمات ارائه شده آن مجموعه رضایت کافی ندارید، از آنجایی که این قالیشویی ها کارخانه اختصاصی نداشته و شستشوی فرش هارا به صورت واسطه ای به سایر کارخانه ها می سپارند در جواب درخواست شما برای نارضایتی از کیفیت شستشو جوابی نداشته و از انجام درخواست شما طرفه می روند و شما نیز نمیتوانید به اتحادیه شکایت کرده و به دنبال احقاق حق خود باشید.

کارخانه قالیشویی بانو علاوه بر داشتن کارخانه ی اختصاصی، مجوز فعالیت در قالیشویی هشتگرد، ضمانت خدمات شستشوی فرش را داشته و کلیه خدمات خود را ضمانت میکند تا شما مشتری عزیز با خیال راحت خدمات شستشوی فرش خود را به قالیشویی بانو بسپارید