قالیشویی ایرانیان

قالیشویی پردیس، رودهن و بومهن

قالیشویی پردیس، رودهن و بومهن


راه های ارتباط با قالیشویی ایرانیان

ویژه سراسر محله های شرق تهران، پردیس، رودهن و بومهن

قالیشویی ایرانیان ویژه محله های پردیس، رودهن و بومهن در خدمت شماست تا تجربه‌ای خوب و دلنشین از شستشوی فرش، موکت و مبلمان خود داشته باشید. ما با تجربه سال‌ها فعالیت در این زمینه، این اطمینان را به شما می‌دهیم که از مجموعه خدمات قالیشویی ایرانیان رضایت کامل داشته باشید.

در قالیشویی ایرانیان ویژه پردیس، رودهن و بومهن، استفاده از مواد شوینده با کیفیت و درجه یک خارجی، بهره بردن از دستگاه‌ها و تجهیزات شستشوی مدرن و دقت و حساسیت بالا در انجام کار به بهترین شکل ممکن، موجب شده است که نتیجه نهایی کار، بسیار رضایت بخش باشد. صداقت و شفافیت در ارائه خدمات، سرلوحه کار ماست. تعرفه‌ها و خدمات ارائه شده از همان ابتدا شفاف و مشخص است. همچنین کارشناسان ما به دقت نیاز شما را بررسی کرده و سرویس مناسب برای شما را معرفی می‌کنند. مجموع این شرایط باعث می‌شود خاطره‌ای خوش از سپردن فرش، موکت و مبلمان خود به قالیشویی ایرانیان داشته باشید.

قالیشویی پردیس ایرانیان

قالیشویی پردیس یکی از شعبه های کارخانه قالیشویی ایرانیان می‌باشد که سرویس دهی فوری و ویژه کلیه خدمات شستشوی فرش، خدمات خشکشویی، خدمات مبل شویی در محل و … را با بهترین کفیت در محله پردیس و شهرک های حومه ارائه می‌دهد. اگر شما هم ساکن محله پردیس تهران هستید و نایز به خدمات خشکشویی مبلمان و قالیشویی و همچنین خدمات خشکشویی دارید، می‌توانید با کارخانه قالیشویی پردیس ایرانیان تماس بگیرید، سرویسکاران ما در سریع ترین زمان ممکن برای سرویس دهی در خدمت شما خواهندبود.

تصویر مجوز کسب و کار

کارخانه قالیشویی ایرانیان

قالیشویی رودهن ایرانیان

قالیشویی رودهن ایرانیان نیز دفتر فعال این مجمموعه در محله های رودهن می‌باشد، کارخانه قالیشویی ایرانیان مجهز به ماشین آلات اتوماتیک، خشک کن لوله ای و مواد شوینده درجه یک با کیفیت می‌باشد و این مهم باعث افزایش کیفیت خدمات شستشوی قالی در این مجموعه می‌گردد، لازم به ذکر است که کلیه فرش‌های جمع آوری شده در دفتر رودهن بدون واسطه و به صورت مستقیم در کارخانه قالیشویی ایرانیان به آدرس: کمربندی بومهن به سمت رودهن قبل از پمپ بنزین شستشوی شده و با احترام تحویل شما مشتری عزیز می‌گردد.

قالیشویی بومهن ایرانیان

قالیشویی بومهن نیز یکی دیگر از شعبات قالیشویی ایرانیان در شرق تهران می‌باشد، دفتر قالیشویی ایرانیان در محله بومهن دارای کلیه خدمات دفتر اصلی از جمله: خدمات قالیشویی و شستشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستبافت، خدمات خشکشویی انواع مبلمان، پرده و … با سرویس دهی ویژه خدمات قالیشویی بومهن با نیروز مجرب، متعهد و آموزش دیده

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۸ میانگین: ۴.۴]

۴ دیدگاه‌

  • من یه تا فرش و چند تا پادری بهشون دادم واسه شستشو که دوتا از اونا رو پاره برگردوندن، زنگ زدم موضوع رو گفتم خیلی غیر مسئولانه میگن فرش ها پوشیده بوده و تمام. من همیشه قالیشویی محتشم کاشان میدادم، اینسری دادم به این قالیشویی که گند زدن. شما این اشتباه رو تکرار نکنید.

  • کارشون و ادب و اخلاقشون واقعا افتضاح است. اصلا توصیه نمیکنم
    ازشون به اصناف شکایت کردم فرش سالم را پاره تحویل دادن و زیر بار هم نمیرن
    واقعا متاسفم که هر کس مجوز میگره!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *