قالیشویی پاپیون شعبه مرزداران

نزدیک ترین قالیشویی به همشهریان مرزداران

قالیشویی پاپیون شعبه مرزداران

قالیشویی در مرزداران | قالیشویی پاپیون بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به محله و محوده های بلوار مرزداران. سرویس دهی فوری قالیشویی در  بلوار مرزداران با استفاده از سرویس های مستقر در مرزداران. انجام کلیه خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی و دستبافت با مواد درجه یک و شور های گیاهی ویژه فرشهای دستبافت پشمی، ابریشم، کرک و … و مواد شوینده درجه یک برای فرش های ماشینی.

نزدیک ترین قالیشویی به همشهریان مرزداران

پل های ارتباطی شما با قالیشوی یپاپیون شعبه مرزداران

شماره تماس: (۱۰ خط ویژه)

۰۲۱۸۸۵۶۶۳۹۹

مدیریت:

۰۹۱۲۲۳۳۵۹۹۳

سرویس شبانه روزی:

۰۹۱۹۵۳۱۱۸۲۴

بلوار مرزداران مرزداران

بلوار مرزداران بلواری است به طول تقریبی ۳٫۵ کیلومتر که در شمال غرب شهر تهران واقع است. این بلوار در ناحیه ۴ از منطقه ۲ شهرداری تهران واقع است و بلواری شرقی – غربی است که بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند. بزرگراه آیت‌الله حکیم در شمال این بلوار و بزرگراه جلال آل احمد که در جنوب این بلوار قرار دارند از دیگر گذرگاه‌های شرقی-غربی موجود در نزدیکی این بلوار هستند. این بلوار مرز جداکننده دو محله ۱۶ و ۱۷ شهرداری تهران است.خیابان‌های اصلی آن دانش (آریافر) و سرسبز و سپهر و اطاعتی و فرشتگان و لاله و ناهید است.

بلوار مرزداران در طول مسیر ۳٫۵ کیلومتری خود به وسیله پل مرزداران از روی بزرگراه یادگار امام عبور می‌کند.این بلوار دارای ۲ تقاطع مهم به نام‌های ابوالفضل و دانش (آریافر) است. شهرک آزمایش که اداره مرکزی راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در آن واقع است نیز در انتهای شرقی این بلوار قرار دارد.(منبع: ویکی پدیای فارسی)

قالیشویی در مرزداران

شرکت قالیشویی پاپیون زیر نظر یکی از قدیمی ترین و بهترین قالیشویی های تهران با نام ماژیک فعالیت میکند. انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی، و خدمات ترمیم توسط پرسنلی با تجربه و آموزش دیده شیتشو با آخرین متد های شستشوی جدید فرش. توسط ماشین آلات پیشرفته. دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک، خشک کن های لوله ای و گرمخانه های گازی. جلوگیری از شکستگی فرش ها. تثبیت رنگهای فرشهای دستبافت و پشمی، ابریشم چله، چله نخ، تمام ابریشم، تابلو فرش های عتیقه و قدیمی.

سرویس دهی ویژه محله مرزداران. دارای سرویس های مستقر در مرزدارن و محدوده و محله های حومه مرزداران با سرویس دهی فوری. تحویل به صورت لول شده و اتو شده( اتو کردن در صورت تمایل مشتری). فرش های شما را مانند روز اول تحویل شما میدهیم. قالیشویی پاپیون شعبه مرزداران عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران می باشد. و از این رو اطمینان کامل به شما مشتری عزیز را خواهد داد که در تمام موارد از جمله: نرخ شستشو، تابعیت از قوانین اتحادیه قالیشویی تهران و … قابل اطمینان می باش.

pak-mehr.ir

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *