قالیشویی پاپیون شعبه ایران زمین

قالیشویی پاپیون شعبه ایران زمین

قالیشویی پاپیون بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در ایران زمین

قالیشویی در ایران زمین | قالیشویی پاپیون بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به محله و محدوده های ایران زمین تهران، شهرک غرب، سرویس دهی فوری سراسر ایران زمین. کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و ترمیم فرش توسط متخصصان با تجربه و کادری آموزش دیده.

قالیشویی پاپیون شعبه ایران زمین شهرک غرب، دارای سرویس های مستقر در منطقه، دفتر کاری در شهرک غرب، نزدیک ترین قالیشویی به شما در محله ی سیمای ایران هستیم. با بیش از ۲۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی زیر نظر قالیشویی ماژیک تهران با بیش از ۶۰ سال سابقه. سرویس دهی سراسر تهران و دارای سرویس های ویژه ی سیمای ایران شهرک غرب.

قالیشویی پاپیون شعبه ایران زمین

خدمات قالیشویی پاپیون تهرن

فرشها علاوه بر ارزش مالی اکثر دارای ارزش های معنوی برای خانواده می باشند. راز طول عمر فرش شما در نگهداری و رسیدگی آن می باشد. به دلیل افزایش شهر نشینی منسوخ شدن راه ها و روش های شستشوی فرش در منزل، تاسیس کارخانه جات قالیشویی دیگر شستن فرشها در خانه علاوه بر وقت گیر بودن، آسیب رساندن به فرش و …. دیگر صرفه ی اقتصادی نیز نخواهد داشت. پس برای افزایش طول عمر فرش خود باید به موارد زیادی دقت کنیم.

مهمترین این مواد که تاثیر بسیار زیادی در عمر فرش شما خواهد داشت شستشوی فرش در تاریخ های مشخص در سال است. فرشها در سال ۲ بار نیاز به شستشوی اساسی دارند. که علاوه بر تمیز شدن بافت روی فرش، گرد و خاک از داخل ریشه های فرش نیز زدوده شود.

شرکت قالیشویی پاپیون تهران با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و خشک کن های لوله ای. آماده ارائه کلیه خدمات شستشو انواع فرش با ضمانت نامه کتبی در محله ایران زمین شهرک غرب می باشد. برای اطلاعات بیشتر و یا سفارش خدمات با شماره های زیر در ارتباط باشید.

پل های ارتباطی شما با قالیشویی پاپیون شعبه ایران زمین

شماره تماس: (۱۰ خط ویژه)

۰۲۱۸۸۵۶۶۳۹۹

مدیریت:

۰۹۱۲۲۳۳۵۹۹۳

سرویس شبانه روزی:

۰۹۱۹۵۳۱۱۸۲۴

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *