قالیشویی ماژیک ویژه تهرانسر

قالیشیی ماژیک ویژه تهرانسر

قالیشویی در تهرانسر | قالیشویی ماژیک تهران

قالیشویی در تهرانسر | کارخانه قالیشویی ماژیک تهران تاسیس سال ۱۳۳۱ با بیش از ۶۶ سال سابقه به عنوان بهترین و معتبر ترین قالیشویی در تهران می باشد. قالیشویی ماژیک دفتر تهرانسر آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات رفوگری در تهرانسر می باشد.

استفاده از نیرو های کارآزموده و متخصص، دارای کارخانه ای اختصاصی در نزدیکی شهر تهران، سابقه ای ۶۶ ساله در صنعت قالیشویی و … را می توان گوشه ای از تمایز قالیشویی  ماژیک تهران برای ارائه خدمات به مشتریان و همشهریان عزیز ساکن تهرانسر غربی، تهرانسر شرقی، تهرانسر شمالی، شهرک دریا و مسکن ویژه تهرانسر معرفی نمود.

قالیشیی ماژیک ویژه تهرانسر

راه های ارتباط با قالیشویی ماژیک

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
شعبه شمال تهران: ۲۲۲۸۲۰۲۴
شعبه جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶

ثبت سفارش آنلاین و دریافت ۱۰% تخفیف در وبسایت قالیشویی ماژیک

mazhic1331.com

خدمات قالیشویی قالیشویی ماژیک

قالیشویی ماژیک تهران شعبه تهرانسر به عنوان یکی از مهمترین دفاتر این شرکت در استان تهران فعالیت می کند. سرویس دهی ویژه و فوری به سراسر محله های تهرانسر جز وظایف سرویسکاران و پرسنل این شرکت می باشد. قالیشویی ماژیک متخصص شستشوی فرش دستبافت بوده و با تجربه ای گرانبها که در اختیار دارد بهترین و بالاترین کیفیت شستشو را برای شما مشتریان عزیز تهرانسر به ارمغان می آورد.

قالیشویی ماژیک شعبه تهرانسر فعالت خود را به صورت دفتر خدمات رسانی در تهرانسهر انجام می دهد و سفارش های شما مشتریان عزیز را در اسرع وقت جمع آوری کرده و به کارخانه قالیشویی ماژیک واقع در نزدیکی تهرانسر برای شستشو و ارائه خدمات ارسال می می کند.

همچنین قالیشویی ماژیک عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران بوده و کلیه فعالیت های این کارخانه اعم از: نرخ خدمات، کارکنان و سرویسکاران، مواد شوینده، دفاتر فعال و … زیر نظر این اتحادیه می باشد.

مناطق تحت پوشش قالیشویی ماژیک در تهرانسر

قالیشویی ماژیک کلیه محله های تهرانسر و حومه تهرانسر را به صورت فوری و ویژه پشتیبانی می کند، برخی از مناطق و محله هایی که سریعترین سرویس دهی را در تهرانسر توسط سرویسکاران ما دارند عبارتند از:

  • خدمات قالیشویی فوری در تهرانسر شمالی.
  •  خدمات قالیشویی فوری در تهرانسر غربی.
  • خدمات قالیشویی فوری در تهرانسر شرقی.
  • خدمات قالیشویی در بلوار گلها.
  • خدمات قالیشویی فوری درشهرک دریا.
  • خدمات قالیشویی فوری درمسکن ویژه تهرانسر.
  • و …
به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *