قالیشویی در بلوار کاوه | قالیشویی فارسی سرویس سراسر تهران

سرویس دهی ویژه در محله بلوار کاوه

قالیشویی در بلوار کاوه | قالیشویی فارسی سرویس سراسر تهران

قالیشویی بلوار کاوه | قالیشویی فارسی با راه اندازی سرویس سراسر شهر تهران نزدیک ترین قالی شویی، مبل شویی و خدمات ترمیم فرش به محل و محدوده شما. بهترین قالیشویی در بلوار کاوه، سرویس دهی منظم و فوری به محله و حومه ی بلوار کاوه توسط کادری مجرب و آموزش دیده.

سرویس دهی ویژه در محله بلوار کاوه

ارتباط با قالیشویی فارسی شعبه بلوار کاوه:

 ۲۲۶۴۶۴۷۲
۲۲۶۴۹۴۷۷

سرویس سراسر تهران

۴۴۸۴۱۹۷۵
۷۷۳۳۶۰۰۰
۷۷۹۷۵۲۰۰
همراه مدیریت: ۰۹۱۲۲۰۱۳۱۸۷

قالیشویی در بلوار کاوه

تهران، به سبب وسعت بسیار و بزرگ بودن دارای مناطق و نواحی بزرگی است که در هر یک تعداد کثیری خانوار سکنی گزیده و هر یک زیست دارند. یکی از این نواحی موسوم به بلوار کاوه است. بلوار مذکور محدوده وسیعی از شمال تهران را شامل می‌شود که عموماً ساکنان این منطقه از نظر اقتصادی مرفه بوده و صاحب تعداد بسیاری فرش دستباف (اعم از پشمی و ابریشمی)، فرش ماشینی (پلی اتیلن، پلی استر و …)، گبه، گلیم و حتی تابلو فرش می‌باشند. بلوار کاوه توسط اتوبان صدر، از میان به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. بلوار کاوه شمالی خیابان‌ها و کوچه‌های متعددی را شامل می‌شود که در محدوده قیطریه جای گرفته و بلوار کاوه جنوبی محدوده دولت و چهار راه قنات را شامل می‌شود. در دو محدوده مذکور تعدادی کثیری از افراد ساکن‌اند که همانطور که پیش‌تر اشاره شد از تعداد بی‌شماری فرش و زیراندازهای مشابه برخوردارند. از آنجایی که فرش ماشینی و دستباف و همچنین سایر کف‌پوش‌ها در سطح زمین قرار می‌گیرند، به سرعت کثیف و چرک می‌شود. با کثیف شدن، فرش ظاهر شفاف و درخشنده اولیه خود را از دست داده و ر نگ‌ها تیره و ظاهری بد می‌یابند. بدین دلیل پس از گذشت مدت زمانی از کاربرد فرش، این کالا باید تحت شست‌وشو با مواد شوینده قرار گیرد تا کثیفی‌ها برطرف و جلای ظاهری فرش مجدد بازگردد و به نوعی فرش جذابیت اولیه خود را بازیابد. بدین دلیل تأسیس شعبه و وجود قالیشویی در این منطقه که بتواند خدمات قالیشویی در سطح مطلوب تا عالی ارائه دهد، امری ضروری و الزامی است. اما گستردگی منطقه بلوار کاوه و محدوده‌های منتهی به آن، ارائه خدمات مطلوب به ساکنان این منطقه را با مخاطره و مشکلی جدی روبرو می‌کند. بدین دلیل باید مجموعه‌ای قدرتمند با برخورداری از تیمی مجرب اقدام به ارائه خدمات به ساکنان این منطقه کند. قالیشویی فارسی با برخورداری از شعب متعدد در سطح تهران و کشور، اقدام به تأسیس شعبه‌‌ای در بلوار کاوه کرده است. این مجموعه با دارا بودن تعداد بسیاری پیک و سفیر آماده دریافت فرش‌های مشتریان و مخاطبان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش می‌باشد.

این مجموعه علاوه بر تعداد کثیری از سفیران برای دریافت فرش، از کادری مجرب و متخصص در عرصه شست‌وشوی انواع زیرانداز و دستبافته همانند فرش، گلیم و گبه برخوردار است که با تکیه بر تجارب و اسلوب علمی شیوه شست‌وشو را بنا بر مواد فرش تنظیم و آن را مورد شست‌وشو قرار می‌دهند تا کثیفی‌های فرش به بهترین شکل ممکن برطرف و جلای ظاهری آن افزایش می‌یابد. علاوه بر برخورداری از کادر مجرب، این مجموعه از بهترین مواد شوینده و آخرین تجهیزات در شست‌وشوی فرش دستباف بهره می‌گیرند تا کم‌ترین خسارت احتمالی به فرش وارد شود. از سویی دیگر پس از اتمام شست‌وشو فرش بسته بندی شده و در کوتاه‌ترین زمان به صاحبان آن تحویل داده می‌شود. این فرآیند به طور کلی در کم‌ترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می‌گیرد؛ لذا این عامل قالیشویی فارسی را از دیگر مجموعه‌های مشابه متمایز می‌کند.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *