چگونگی ثبت شکایت از قالیشویی

شکایت از قالیشویی تهران

شکایت از قالیشویی تهران


شاید برایتان پیش آمده باشد که فرش خود را برای شستشو به قالیشویی سپرده باشید و پس از دریافت آن به فرش شما آسیب‌رسیده باشد؛ یا این‌که مبلغ دریافتی از جانب قالیشویی بیش از مبلغ تعیین شده باشد. در این مواقع، باید برای ثبت شکایت از قالیشویی موردنظر، مراحل خاصی را طی کرده و اقداماتی انجام دهید که در ادامه این مطلب به بررسی این اقدامات و مراحل پرداخته شده است.

دلایل مختلفی می‌تواند باعث نارضایتی مشتری از فرش شسته شده باشد؛ ازجمله این موارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تمیز نشدن فرش
  2. باقی‌ماندن مواد شوینده در الیاف فرش
  3. آسیب‌دیدن فرش

مراحل ثبت شکایت از قالیشویی

در قدم اول توصیه می‌شود پیش از مراجعه به مرجع قانونی مشخصی، با تماس با شماره قالیشویی تهران، مسئله خود را با مسئولین یا مدیر قالیشویی در میان گذاشته و از آن‌ها بخواهید تا درصدد جبران خسارت وارده برآیند. در صورت نپذیرفتن آن‌ها و عدم پاسخگویی به شما، می‌توانید از طریق قانونی نسبت به پیگیری شکایت خود اقدام کنید.

هر صنفی یک مرکز ارتباط مشتری با عرضه‌کننده خدمات دارد که مرکز مربوط به امور قالیشویی، اتحادیه قالیشویان است. جهت ثبت شکایت یا انتقاد نسبت به قالیشویی، باید به اتحادیه قالیشویان شهر خود مراجعه کنید. اتحادیه قالیشویان وظیفه دارد تا بدون جانب‌داری و درنظرگرفتن حقوق طرفین، نسبت به رسیدگی مسئله پیش‌آمده اقدام کند.

بعد از ثبت شکایت شما، کارشناسی از جانب اتحادیه جهت بررسی ایرادات وارد شده بر فرش مراجعه کرده و نظر کارشناسی خود را در رابطه با آن مطرح می‌کند. پس از انجام بررسی‌های لازم توسط اتحادیه، رأی مربوطه را صادر کرده و تعیین می‌کند که حق با چه کسی است.

اتحادیه قالیشویان چه وظایفی برعهده دارد؟

مهم‌ترین وظیفه هر اتحادیه در ارتباط با هر کسب‌وکاری، ایجاد نظم در آن فعالیت و جلوگیری از بی‌نظمی است. از دیگر وظایفی که برعهده اتحادیه قالیشویان است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تصویب نرخ خدمات مربوطه که بر اساس آن، قالیشویان باید فاکتورهای خود را مطابق با نرخ تعیین شده به مشتری ارائه کنند.
  2. بازرسی از قالیشویی‌ها جهت نظارت بر کیفیت خدمات ارائه شده
  3. داوری و رسیدگی به شکایات وارده مشتریان از قالیشویی‌ها و ارائه رأی کارشناسی شده

مقاله مرتبط: قیمت قالیشویی تهران

چه زمانی برای ثبت شکایت از قالیشویی به اتحادیه مراجعه کنیم؟

برخی از افراد به محض مشاهده ایراد یا مشکلی بدون صحبت با قالیشویی موردنظر، برای ثبت شکایت از قالیشویی، به اتحادیه مراجعه کرده و پرونده تشکیل می‌دهند. این موضوع باعث افزایش حجم پرونده‌ها و عدم رسیدگی به موقع پرونده‌های مهم می‌شود. بهتر است پیش از انجام این‌گونه اقدامات، شکایت و انتقاد خود را با قالیشویی موردنظر مطرح کنید.

موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که پیش از سپردن فرشتان به قالیشویی، حتماً توجه کنید که قالیشویی موردنظر، مجوز فعالیت دارد یا خیر. درصورتی‌که فرش خود را به قالیشویی که مجوز ندارد برای شستشو بسپارید، در زمان ایجاد مشکل، اتحادیه یا مراجع قانونی دیگر نمی‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

در مواقعی که مسائل زیر برایتان پیش آمد، می‌توانید جهت انجام شکایت اقدام کنید:

تمیز نشدن فرش بعد از شستشو

موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که حتماً پس از دریافت فرش از قالیشویی پس از شستشو، آن را با دقت بررسی کرده و اگر مشکلی وجود داشت، همان موقع با پرسنل قالیشویی مطرح کنید و از آن‌ها درخواست کنید که یک‌بار دیگر فرش را شستشو دهند.

اگر پرسنل قالیشویی از شستن دوباره فرش سرباز زدند، می‌توانید برای شکایت از قالیشویی با اتحادیه تماس بگیرید تا آن‌ها با داوری و ارائه نظر کارشناسی، نسبت به حل مشکل اقدام کنند. اتحادیه در قدم اول به قالیشویی تذکر داده و در صورت عدم توجه قالیشویی، کارشناسان خود را جهت بررسی موضوع می‌فرستند تا رأی کارشناسی صادر شود.

تمیز نشدن فرشها هنگام شستشو

زرد شدن رنگ فرش پس از شستشو

زرد شدن رنگ فرش پس از شستشو، اتفاقی است که احتمال بروز آن در قالیشویی‌ها زیاد است. در این مواقع می‌توانید با قالیشویی موردنظر تماس گرفته و این موضوع را به آن‌ها اطلاع دهید. در اکثر موارد، قالیشویی بار دیگر فرش شما را با مواد باکیفیت‌تری شستشو داده و تحویل شما می‌دهد. اما در صورت نپذیرفتن قالیشویی از شستشوی دوباره فرش، می‌توانید با اتحادیه تماس گرفته و موضوع را با آن‌ها مطرح کنید.

دیر تحویل دادن فرش از جانب قالیشویی

در برخی از مواقع تحویل دیرهنگام فرش پس از شستشو به مشتری تا ۵ روز امری طبیعی است؛ به خصوص اگر زمان آن نزدیک عید یا روزهای خاص باشد. اما اگر فرش شما بیشتر از ۱۰ روز نزد قالیشویی ماند و تماس‌ها و پیگیری‌های شما نیز افاقه نکرد، می‌توانید اتحادیه را مطلع کرده تا آن‌ها پیگیری‌ها لازم را انجام دهند.

لک شدن فرش پس از شستشو

در برخی از مواقع، ممکن است فرش شما در زمان شستشو در قالیشویی لکه‌دار شود. در این مواقع باید این موضوع را با پرسنل قالیشویی در میان گذاشته و از آن‌ها درخواست کنید تا فرش را بار دیگر شستشو دهند. در صورت نپذیرفتن قالیشویی، می‌توانید موضوع را با اتحادیه قالیشویان در میان بگذارید.

پاره شدن فرش در زمان شستشو

پاره شدن فرش هنگام شستشو اتفاقی است که کم پیش می‌آید. اما اگر این‌چنین اتفاقی افتاد، باید این نکته را در نظر بگیرید که در زمان دریافت فرش از طرف قالیشویی، احتمال پارگی فرش در زمان شستشو از جانب قالیشویی تشخیص داده و به شما اطلاع داده شده بود یا خیر. در اکثر قالیشویی‌ها پیش از شستشوی فرش، کارشناسی‌های لازم بر روی فرش انجام می‌شود تا تعیین شود فرش تحمل شستشو را دارد یا احتمال پارگی دارد.

درصورتی‌که پیش از انجام شستشو از جانب قالیشویی با شما تماس گرفته شد و موضوع احتمال پارگی فرش به دلیل عمر بالای فرش یا دلایل دیگر را با شما در میان گذاشته شد، این بدین معنی است که آن‌ها از شما کسب اجازه کرده‌اند؛ پس در صورت بروز چنین اتفاقی، حق اعتراض و شکایت ندارید. اما اگر فرش مشکلی نداشته و پارگی آن در اثر سهل‌انگاری پرسنل قالیشویی باشد، قالیشویی موظف است با پرداخت خسارت، رضایت مشتری را جلب کند.

پارگی فرش پس از شستشو

شماره اتحادیه قالیشویی تهران

درصورتی‌که نتوانستید با قالیشویی موردنظر به توافق برسید و آن‌ها زیر بار مشکل به وجود آمده نرفتند، تنها راهی که برای شما باقی می‌ماند، تماس با مرکز اتحادیه قالیشویان است. اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید با شماره‌گیری ۶۶۸۸۱۲۴۳ و ۶۶۸۵۹۷۰۲ مسئله خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

درصورتی‌که قصد مراجعه حضوری به مرکز اتحادیه قالیشویان را داشتید، می‌توانید به همراه مدارک خود مثل فاکتور فروش، پیش‌فاکتور و رسید فروش به آدرس زیر مراجعه کنید:
تهران، خیابان مرتضوی، خیابان رودکی، پلاک ۱۸۷

نقد و بررسی قالیشویی های فعال در تهران

کاربران گرامی شما می‌توانید در این بخش تجربیات خود در رابطه با خدمات قالیشویی و شرکت‌هایی که تا کنون فرش‌های خود را برای شستشو به آنها سپرده اید را به صورت دیدگاه وارد کنید، یا اینکه اگر نکته ای در ذهن دارید که میتواند کمک حال سایر کاربران در زمینه سفارش خدمات قالیشویی و یا انتخاب قالیشویی باشد را عنوان کنید تا سایر کاربران از تجربیات شما استفاده کنند.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱۴ میانگین: ۴.۲]

۱۴۹ دیدگاه‌

  • سلام لطفا. توجه فرمایید اتحادیه. نرید کل
    شورا حل اختلاف برید توضیح دهید هر کی از تااتحادیه شاکی هستش لطفا شوارا حل اختلاف باز کنید تا از اتاق انصاف پیگیری شود لطفا توجه کنید اونایی که ۱تا۲ سال این موضوع دارند یک سر به شوارا بزن و بگن انشالله بشه کاری کرد

  • قالیشویی اعتماد مارلیک کرج
    دوتا فرش برای شستن دادم فرش را برده چرک مرده تحویل داده ۳۵۰هزار تومان ارز رایج مملکت ازم گرفته پاسخگو هم نیست میگه فرش سایه روشنه

  • قالی شویی ایرانیان در پاکدشت ،هیچ گونه تعهدی نسبت به کارشون ندارن ،نمیتونن خدمات رسانی کنن بی برنامه ،بی اخلاق ،بی منطق ،مردم پاکدشت به این قالی شویی اعتماد نکنید گرفتار میشید،قیمت هم که تلفنی اعلام میکنن با قیمتی که میان فاکتور میکنن فرق میکنه

  • باسلام

    اگر فرش خود را سالم میخوایدتحویل بگیریدبه قالیشویی آبرنگ درشهرقدس هررررررگز اعتمادنکنید،.برخورد بد وراننده بی نزاکت یه کلااام کلاهبردارن

  • قالیشویی گل گله فرهی با مدیریت شاهمرادی بسیار بی ادب بی مسئولیت و هرکی به هرکیه فرش رو تحویل ندادن و بی ادبی میکنن و میگن شکایت کن بسایاااار برخورد بدی دارن و کسی پاسخگو نیست

  • سلام
    من تاریخ ۱۰/۱۲/۴۰۱ یک عدد فرش ۱۲ متری دادم به قالیشویی با نام دریا در تهران به شماره ۴۴۳۵۳۱۸۸ که بعد اط ۲ هفته تاخیر به اتحادیه مراجعه کردم گفتند لیبل فرش کنده شده بگذارید آخر سال همه فرش ها رو بدند مال شما پیدا میشه ، امروز ۲۹/۱۲/۴۰۱ هست و فرش ۱۲ متری به من تحویل نشده ، مدیریت این قالیشویی هم چندین بار تماس گرفتم پس از قول پرداخت خسارت چندین بار دیگه تماس گرفتم در نهایت پاسخگو نبودند ،
    و گوشی را جواب نمی دهند ،
    الان چه باید کرد ،
    ضمنا پس از تحقیقاتی که انجام دادم فهمیدم مجوز داخل این سایت مربوط به قالیشویی ساوین هست ،
    از اتحادیه هم باهاشون تماس گرفت گفتند بله دریا هم خودمون هستیم ،

  • قالیشویی اوغلی بنام شربت اوغلی
    بسیار بی ادب
    قیمت بالا
    کلا به تعهداتشان عمل نمیکنن
    لطفا گول و حرفها و تبلیغاتسون و نخورین

  • قالیشویی آذری در جنوب تهران مزخرفترین قالیشویی هست. فرش منو بردن معلوم نیست با چه موادی شستن پشت فرش کلا پوسیده. خودشم پاره کردن.

    • دقیقا فرش مارو هم پاره کردن…تازه زنگ زدم اومدن یه چیزی ام طلبکاره…تازه ۲ ساله من فرشمو خریدم میگه فرشت پوسیده بوده…خدالعنتشون کنه دونه ای ۲۰ملیون پول فرشمه…دوبار از ادم عیدی میگیرن فرشم پاره میکنن میارن…اصلا راضی نیستیم ازقالیشویی اذری

  • سلام فرش به قالیشویی راد دادیم تمیز نشده انگار فقط بهش آب زده، میگن ناراضی هستید دیگه فرش تون رو به ما ندید ، این پولها برای ما خیلی خوب خوردن داره

  • قالیشویی زعفرانیه پشت تلفن یه قیمتی میدن خونه میان فرش جمع کنن ۳برابر حساب میکنن..
    چرا اتحادیه هیچ نظارتی نمیکنه؟

  • دوستان قالیشویی فرهی شاه‌مردای بسیار عوضی و قالتاق هستن توی روز روشن جیبتونو میزنه اصلا فرش بهش ندین بابت ۱۰سانت ترمیم ریشه گلیم ۴۵۰ تومن از من خواست فاکتور هم نداد

  • اتحادیه ها بخاطر پول حق عضویت که هر سال میگیرن خودشون بیشرفترین هستن البته اینو میگم مدرک دارم،جون میان به قالیشویی که کارش بد هستش مجدد با نام دیگه جواز میدن

  • سلام من فرشامو دادم قالیشویی نفیس تو شهر قدس اول که فرشامو داغون و کثیف آوردن الانم فهمیدم فرش
    و پاره کرده بودن و خودشون دوختن و هیچی به ما نگفتن …الهی که خیر نبینید از پولی که در میارید

  • از “قالیشویی ارم “به هیچ عنوان راضی نبودم تمام ۵ لکه روی مبلم بعد شستشو همچنان وجود دارن و بعد از ۴ روز پیگیری و صحبت با تمامی پرسنل و مدیرشون گفتن که ما برگشتی و دوباره کاری نداریم و نمیتونیم کاری براتون بکنیم، مشتری مداریشون صفر هست!!

  • سلام خدمت هموطنان عزیز لطفا گول تبلیغات دروغین قالیشویی پرنیان درشهریار را نخورید من یکی قربانیان این تبلیغات دروغین شدم فرشهای نو تمام اکرلیک تراکم بالا رو با کلی سفارش و با قیمت اعلا شوری دادم قالیشویی پرنیان بعد نه تنها موقع فاکتور کردن سرقیمت دبه کردن بلکه فرشهای مارو پاره شده و داغون تحویلمون دادند وقای هم تماس گرفتم همسر اقای فلاح که مدیر قالیشویی بودن در سمت منشی بالحن توهین امیزی بامن برخورد کردن واجازه ندادن من با مدیر قالیشویی صحبت کنم بمن میگفتن ندید پدیدی چیزی نشده که یکم نخاش دررفته الکی شر میکنی خلاصه من بحقم نرسیدم و فرشهامون نابود شد باخودم عهد بستم تا عمردارم هرجا حرف از قالیشویی افتاد اطلاع رسانی کنم تا یکی دیگه مثل من قربانی ناکارامدی قالیشویی پرنیان در شهریار نشه ….

  • مقدار زیاد پاره شده بود که دیگر قابل استفاده نیست و به ما اطلاعی هم ندادند که فرش شما داره شده . زنگ زدیم با مسول قالیشویی صحبت کنیم وصل نمی کردن . خواستم بگم خیلی بی مسولیت هستند .غیر قابل اعتماد ند ( به قالیشویی نوین دادیم)

  • قالیشویی اوغلی با عنوان تقلبی شربت اوغلی غرب تهران کار می‌کنه وغیر مجازه همش کلاه برداریه خیلی گرون هم میگیره هیچ کس هم پاسخگو نیست در این موارد کجا باید شکایت کرد؟

  • قالیشویی قلهک پول زور میگیره وکارشو درست انجام نمیده خواهشن بهش قالی ندید که گرفتار شکایت ودادگاه میشوید

  • سلام
    بی نظم ترین و بدترین قالی شویی که دیدم قالی شویی ستارخان تبریز بود .
    لطفاً دقت کنید به هر قالیشویی اعتماد نکنید

  • متاسفانه قالیشویی امیران ، رنگ فرش های سرمه ایی ما رو با مواد ، خراب و سفید کرد و هیچ مسئولیتی هم به عهده نمیگیرن

    اصلا به این قالیشویی اعتماد نکنین❌️❌️❌️

  • سلام.من یه فرش ۹متری به قالیشویی آریا تحویل دادم ۱روزه به من تحویل دادن ،فرش اصلأ شسته نشده ،قبول هم نمیکنه .من برای شکایت کجا باید پیگیری کنم.

  • قالیشویی ساوین حقه باز و سواستفاده چی هستند دوتا فرش دستبافت دادم وقتی فرش باز کردن فکر کردم پشت فرش باز شده اصلا شسته نشده بود برای هر متر هم دقیقا ۳ برابر حساب کردن

  • یک فرش دستبافت دوازده مترى دادم قالیشویى پاکمهر ،کلا رنگ فرش رو از بین بردن ،رنگهاى صورتیه فرشم شدن کرم،اولا که گردن نمیگرفتن حالا میگن شما حساسید میبریم با هزینه ى خودتون رنگرزى میکنیم،ما هم قبول نکردیم فرش رو دادیم بردن که برم شکایت کنم ازشون ،فاکتور وشواهد هم دارم.با این گرونیه فرش دستبافت خدا رو خوش میاد میبرن بى وجدانها جنس مردم رو خراب میکنن میارن آخه😔

  • سلام من از قالیشویی ادیب اصلا راضی نیستم قالی های من و همینجوری که بردن همینجوری برگردوندن انگار اصلا آب نخورده چه برسه که بشورن واقعا متاسفم ،این پولا خوردن نداره ، بعد این همه تبلیغات که اگه یکبار فرشاتون و بدین ادیب دیگه هیچ جا نیاز نیست فرشاتون و بدین ما اعتماد می کنیم به شما بعد اینجوری هزینه دریافت می کنید و اینجوری تحویل می دین جای تاسف داره من تازه کلی قرار بود تعریف کنم که اقوام قالی بدن قالیشویی ادیب ولی با این کار هرجا باشه میگم که تبلیغات شما الکی و شما تعهد کاری ندارین.

  • از قالیشویی ادیب ناراضی هستم
    فرش دستبافت گل ابریشم کرم بهشون تحویل دادم فرش رنگ رفته صورتی تیکه تیکه تحویل کرفتم
    فرشام نونو بود کلا ۲سال بود استفاده کرده بودم

  • باسلام ……مرداد سال ۱۴۰۰ دوتخته فرش یک ذرع و نیم دستبافت نخ ابریشم……به قالیشویی گل ابریشم دادیم که بشورن …..یکیش رو گفتن که به سرقت رفته …….یکسال تمام منو سر دوندن. ‌…….آخرسر بهم گفتن اگرمیخوای برو شکایت کن ……..فقط،درطی این یکسال یکبار باهام تماس گرفتن همون اول که گفتن فرش به سرقت رفته …….صدبار دیگه رو من تماس گرفتم……..همش گفتن این ماه اون ماه ……آخرش هم گفتن برو شکایت کن

  • از قالیشویی ملک پور اوغلی راضی نبودم
    ادب صفر
    فوق العاده دروغگو و دزد
    بی ادب .

    و بی تربیت و این مدیریت اصلا برازندشون نیست متاسفم
    صد هزار اضافه گرفت فرمالیته یه دوروغ گفت سرما کلاه گذاشت

  • سلام من سه تخته فرش دستبافت به قالی شویی بانو دادم اولا خیلی طول کشید تا تحویل بدن وقتی آوردن ریشه های فرش و پاره کرده بودن فرش اصلا شسته نشده بود به قالی شویی بانو زنگ زدیم دوبار کارشناسشون آمد تآعید کردکه فرش شسته نشده باید برگرد دوباره شسته بشه به توافق رسیدیم که هرزمان بخواهیم بشوریم شرکت با هزینه خودش این کارو انجام بده کارشناس پشت فاکتور نوشت وامضا کرد حالا که بهشون زنگ میزنم با پرویی و بی ادبی تمام بهانه میارن بهشون گفتم میرم اتحادیه تون شکایت میکنم با اعتماد تمام خیلی بی‌ادبانه رسوندن که اتحادیه هیچکاری نمیتونه بکنه شماره اتحادیه رو از صدو هیجده گرفتم زنگ زدم به اتحادیه متاسفانه گوشی روهمون خانمی که با تندی در قالیشویی بانو بود برداشت درصورتی که من باشما ه اتحادیه تماس گرفته بودم حالا تصمیم گرفتم که حضوری برم اتحادیه انشالله که نتیجه بگیرم به امید حق

  • سلام. قالیشویی ادیب فرش نو منو پارگی از چند ناحیه برگرداند. بعد یک نامه از اتحادیه آورد که مقصر نبوده و فرش پوسیده بوده. فرش برند خوب که ۲ هم از تاریخ خرید نگذشته و به هیچ وجه جایی نبوده که رطوبت ببینه. با توجه به اینکه شرط قرارداد داوری اتحادیه بوده و داوری به نفع گرفته شکایت میتونم ثبت کنم؟

  • قالیشویی رز بدترین قالیشویی تو تهرانه خیلی کارکنان بی اعصاب و بدقول و همه ناراصی هستن
    منم ناراضی هستم دارم پیگیری مینم از اتحادیه بعید میدونم به جایی برسه کار و جوابی بگیرم
    قالیشویی رز بدترینه

  • قالیشویی بابا طاهر کرج
    اسیب به فرشای نو که تاحالا شسته نشده فرشا شسته نشده در حد یه شامپو فرش
    قانع کردن دروغی ادم ها
    بدترین قالیشویی
    خیلی بد .

    • قالیشویی آتیه شعبه جاجرودبرخوردبی ادبانه چه حضوری وچه تلفنی ۷تخته فرش برای شستشو وتعمیرفرستادم بدون کاور
      وبی کیفیت درشستشو وباآسیب جدی به فزشها اعاده کردند وهیچ کس هم پاسخگونیست لطفٱ به این قالیشویی اصلا سفارش ندید که ضرر میکنید

  • من دو تابلو فرش نفیس ابریشم دادم بشوره هرکدام نیم متر ۷۵۰ پول دادم وپاره وجای منگه روی فرش مشخص تحویل دادن وهیچ مسئولیتی در مورد خراب کردن تابلوهای به عهده نمیگیرن

  • قالی شویی عباس اباد فرش نو برده پاره اورده انقدر هم وقیح هستند که میگن برو شکایت کن ما هیچ خسارتی نمیدیم هزار تا هم شعبه دارن واقعا اگر محکم با اینا برخورد بشه انقدر راحت به مشتری توهین میکنن

  • من فرش اشپزخونمو و نخ ابریشم پذیرایی دادم قالیشویی درخشان که در مرکزو‌شمالو جنوب و شرق و غرب هم کار میکنن عضو اتحادیه هم هستن مثلا .فرش سالم منو پاره تحویل دادن فاکتور هم بعد دادن فرشا گرفتن ازم که دستم نباشه غافل از اینکه من عکس گرفتم از فاکتور که داشته باشم …بعد قول اینکه درست کنن دارن ولی فرشم کاملا نو بود و من نمیتونم دیگه بپذیرم فرش رفو شده رو و کاملا ناراضیم
    قالیشویی درخشان درخشان درخشان

  • قالیشویی شیپورقیمت فاکتورشون تقریبا دو برابر قیمت اعلامی پشت تلفن بود ، اول فرش و گذاشتن تو ماشین بعد فاکتور و دادن که قیمت و دیدم ،گفتم نمیخوام فرش و پس ندادن گفتن باید کنسلی بدین مدیرشون هم زنگ زدم اصلا براشون خیلی عادی شده پول حروم خوردن تحت هیچ شرایط فرشتون و اینجا ندیم زیر نظر اتحادیه فرش هم نیستن

  • قالی شویی ادیب
    با آسیب رساندن به فرش به جای عذرخواهی
    سریعا میگویند بریم اتحادیه .پس از پاره کردن فرش
    علی رقم تاکید چندین باره که برای تعمیر فرش از نخ جنس خودش و رنگ خودش استفاده کنید اینکارو‌نکردن.
    و فرش نو‌ رو کاری باهاش کردن انگار ۱۰ ساله استفاده شده

  • صفات برجسته قالیشویی ادیب :
    عدم مشتری مداری
    عدم وظیفه شناسی
    عدم امانت داری
    عدم تعهد
    عدم مسئولیت پذیری
    عدم وجود تربیت اداری
    عدم وجود مدیریت بحران
    و …

  • سلام از قالیشویی درشهرستان هشتگرد واقع در کرج به هیچ عنوان راضی نیستم ومتاسفانه بد قول وبی برنامه زمان تحویل دهی کالای مشتری برای این مجموعه هیچ مفهومی ندارد درضمن پرسنل این مجموعه بسیار بی ادب مخصوصا اپراتور که جوابگوی مشتری هستنداسم این قالیشویی هست قالیشویی سروش در هشتگرد

  • قالیشویی بانو با گرفتن ارقام نجومی و تهدید مشتریان که در صورت عدم پرداخت قالی به انبار رفته و برگردانده نمیشود چرا کنترلی. نسبت. به فعالیت. این شرکت‌ها در برنامه اتحادیه اصناف در نظر گرفته نمیشود. خواهش رسیدگی کنید. برای به فرش ۱۲ متری که بعنوان پا دری استفاده میشده ۲میلیون ودیعت هزار تومان اجرت میخواهند

  • سلام قالیشویی فرحی گل گله در منطقه خاک سفید تهران پارس بسیار قالیشویی بد و ابتدا قیمت پایین میگن میان تو منزل میگن بابد فقط اعللا شور بشه فرش و بزدن بلد ۱۰ روز با لکه های رنگی آوردن گفتن فردا میایم میبریم دیگه نیامدن و تلفنی میگن هر کار میخواهید بکنید و فحاشی میکنن و و جالب اینجاست تو این مملکت اتحادیه ای وجود نداره بازرسی بکنه ازین قالیشویی ها ک چرا بدون مجوز فلالیت دارند. شماره تماس قالیشویی ۰۹۱۹۷۷۱۲۲۴۷به اسم شاه مرادی

  • قالیشویی شربت اوغلی با شماره تماس
    ۰۹۱۲۹۷۴۲۵۵۳ و شماره ی ۸۸۴۵۵۷۱۱ بد ترین ، بی انصاف ترین ، با کارکنان بی ادب و گستاخ توی تهران فعالیت میکنن که فرشمو‌سالم بردن با لکه ی جوهر پس اوردن و بخاطر تخفیف توی در و همسایه داد و بی داد میکنن .واقعا متاسفم براشون

  • سلام دوستان قالیشویی رجبی بدترین قالی شویی در تهران میباشد که کارکنان بی ادبی دارد که فاقد ادب میباشند و اصلا فرش را تمیز نمیشویند توصیه میکنم اصلا فرش به قالیشویی رجبی ندهید

  • دوستان ما فرشهامونو به قالیشویی نگین در تهران دادیم کثیف تر از اولش تحویل گرفتیم در ضمن ریشه هاشو نمیدونم وایتکس و چه سفید کننده ای زدن که سفید بشه سوخته و داره مثل پنبه می‌ریزه .به اتحادیه گفتیم رسیدگی نکرد .گفت طبیعیه ما ریشه ها رو با کلر میشوریم آیا درسته فرش زیرش زرد شده .تمیز شسته نشده بو میده.ریشه هاشم بسوزونن تحویل بدن تو این دم عیدی وگرونی هفتصد پول گرفتن …هیچ دادرس وجوابگویی نیست …واگزارشون کردم به خدا همشونو…هم خودشونو هم اتحادیه شونو الهی خدا به بهترین حالت جوابشونو بده اونجوری که حقشونه…

  • با سلام و عرض ادب
    برای من هم مشکلی مشابه مربوط به خدمات قالیشویی (قالیشویی نوین) اتفاق افتاد.
    پس از مطالعه چندین سایت و خواندن بسیاری نقطه نظرات هموطنان عزیز، متوجه شدم اتحادیه قالیشویی بسیار بی کفایت و نالایق است.

    • سلام
      ما هم عید پارسال فرشامونو تحویل این قالیشویی دادیم.بیش از سه برابر مبلغ رو دریافت کردن و فاکتور هم ندادنواون برگه ای که مشخص میکنه چندمتر شستن و چه خدماتی بوده رو هم در زمان تحویل از مادر پیر من گرفتن بردن.بگذریم فرشها تماما لک هاش باقی مونده.

  • سلام ،قالیشویی ادیب افتضاح ترین ،بی انصاف ترین و دروغگوترین ،کثیف ترین قالیشویی است که تا حالا دیدم.
    فرش نو رو بردن فرش داغون تحویلمون دادن انگار وایتکس ریختن روش ،رنگ و روی فرش رو بردن ،فرش زبر شده تماماخط افتاده ،خلاصه اینکه گند زدن بهش‌،کارشناسی هم دادیم بردن ولی زنگ زدن گفتن هیچ مشکلی نداره براتون ارسال میکنیم دوباره تماس گرفتیم قالیشوی بهمون توهین کردن و گفتن هر کاری دوست دارید انجام بدید وگوشی رو رومون قطع کردن متوجه شدیم که اینا با کارشناساشون دستشون تو یه کاسه است ،ما به شدت پیگیر این قضیه هستیم و از دست همشون شکایت کردیم .

    • سلام
      احمدی هستم
      فرش مون رو به قالیشویی ترمه دادیم پاره کرده و ریشه ها مثل پنبه زده شده تحویل دادند
      متأسفانه جواب گو نیستند
      چه باید کرد؟؟؟؟

  • قالیشویی شربت اوغلی در زمان پذیرش فرش قیمتی ماورای طبیعت می دهد و اگر متوجه بشود مشتری آگاهی دارد سعی در راضی کردن می کند ولی در نهایت کار خودشو میکنه و یک فرش معمولی رو با دو برابر قیمت مصوب اتحادیه می شوره،من قصد دارم برم اتحادیه و شکایت کنم ازش

    • احسان عزیز
      قالیشویی شربت اوغلی فعلا فعالیتی نداره و کارخانه شربت اوغلی موقتا تعطیل می باشد، تمام قالیشویی هایی که با برند شربت اوغلی اقدام به جمع آوری فرش می‌کنند فقط از برند شربت اوغلی سوعه استفاده میکنند و اتحادیه قالیشویان نیز شکایت های ثبت شده با نام شربت اوغلی رو ترتیب اثر نمی‌دهد

      • بدترین وافتضاح ترین قالیشوبی ادیب فرش دستبافت دادم موکت تحویل گرفتم.۵۰ملبون ضرر بهم زدن خدا از مدیرشون صداقتی ویوسفی نگذره با این قالیشویی شون به مردم ضرر میزنند وبراشون هیچ اهمیتی نداره.ایشالله این پول ها روخرج دعوا ودکتر کنند
        نمیدونند مردم با چه بدبختی دارن زندگی میکنند.
        واقعا متاسفم

  • قالیشویی رز افتضاح ترین خدمات و بی ادب ترین و بد قول ترین خدمات و دارن اگه دلتون نمیخواد هم فرشتون و از دست بدین هم اعصاب تون داغون بشه و زمانتون و هدر بدن برای شکایت و پیگیری به هیچ وجه بهشون فرشتون و ندین.

  • سلام،هرگز فرشتون رو به قالیشویی پیروزی اصل ندین، روی قیمت دبه میکنند و مدیریت و پرسنل بدبرخورد و گستاخی دارند و اتحادیه بالا دستشون شهرری هم چون همکار هستند حقوق مشتری رو نادیده میگیرند و به سمت همکارشون قالیشویی غش میکنند

  • سلام .اگه فرشتون رو دوست دارید اصلا به قالیشوییه گروس ندین.چون هم فرشتون سوراخ و پاره میشه هم اینکه فرشاتون دیگه ریشه نداره.
    زنگ زدم چندین بار به خطاشون هی امروز فردا کردن که اعتبار ده روزه فاکتورشون تموم شه.حالا که زنگ میزنم به مدیریتش میفهمه منم گوشی رو میزاره رو حالت انتظار بعد قطع میکنه.بهش پیام دادم که میرم‌تعزیرات شکایت میکنم
    خیلی راحت‌گفت باشع.

  • اگر مایلید فرش‌ها و اعصاب و روان‌تون رو نابود کنید، من به شما قالیشویی گل ابریشم رو پیشنهاد می‌کنم. همراه با تخصص در بی‌ادبی کارکنان و مدیران.

  • قالیشویی نوین فکرکنم یکی از بدترین قالی شویی می باشد. چون هم قیمت بالا از ما گرفتن وهم با تاخیر آوردن وهم خوب نشسته بودن وهم فرش گران قیمت را پاره کردن وبعد رفو کردن.

  • قالی شویی بانو یکی از بدترین شرکت‌های قالی شویی هستش معلوم نیست با چی فرش شستن که بوی گند گرفته زنگم زدیم میگه هر کاری دلت میخواد بکن همین که هست ،هم گرون حساب میکنه و هم کارشون بده .قالی شویی بانو با اونهمه تبلیغات و تبلیغ الکی که تا یک ماه ناراضی باشید باز می‌بریم میشوریم .دروغگوها کلاه بردار

  • کارخانه قالیشویی میانا در تهران، دروغگو با قیمت های گزاف، قیمتی که اپراتور پشت خط میگه با قیمتی که فاکتور می کنند کاملاً متفاوت هست. و کارگرهای بی ادب.

  • قالی شویی ادیب فقط تبلیغات داره،فرش میبره پاره وکثیف برات میاره،قیمت ۹متری واز من ۳۵۰ گرفته تازه فرشمو هم پاره کرده حتما شکایت میکنم واز شماهم خواهش میکنم گول تبلیغاتشونو نخورید

    • مزخرفترین و بی کیفیت ترین قالیشوئی که تا به حال دیدم. فرشهای سالم را بردن و لکه دار برگردوندن و زیر بار هم نمیرن. یکی از پرسنلشون در اتحادیه جزء هیئت مدیره است و شکایتتون هم به جایی نمیرسه.

  • “قالیشویی رز” بدترین و بی انصاف ترین و بدقول ترین قالیشویی که به عمرم دیدم.
    منشی بی ادب که چندبار تلفن رو قطع کرد و با گستاخی گفت اصلا فرش رو تحویل نمیدیم!
    با وجود تاکید خیلی زیادی که داشتیم که امروز تحویل بدن و طبق قولی که داده بودن حتماااا امروز تحویل میدن اما به هیچ وجه زیر بار نرفتن و هیچ شماره دیگه ای ندادن که پیگیر شم تا امروز به دستم برسه…متاسفانه منشی با بی احترامی تلفن رو قطع کرد!

  • سلام ،من دوتا فرش نفیس ابریشم در تاریخ ۷مرداد دادم قالیشویی صمیم بعد ده روز که اوردن وتحویل دادن ورفتن وقتی نایلوناشو باز کردیم متوجه شدیم فرشها دورنگ شده یعنی یه طرف سفید سفید ویه طرف زرد،زنگ زدیم اومدن گفتن که بله مشکل از شستشو بوده وفرشا را بردن که اصلاح کنن وبرگردونن تا امروز که اول مهر هستش هربار زنگ میزنیم میگن دارن روش کار میکنن ویه جواب درست حسابی بما نمیدن من فرشام خیلی نفیس هستش وقیمت بالا الان نگرانم با مواد مضر یه جوری سمبل کاری کنن وبرگردونن البته ۹۰ درصد مطمئن هستم حالا میخوام بدونم اگه این اتفاق افتاد ایا من میتونم خسارت بگیرم؟

      • سلام دوست عزیز
        حقیقتش پیگیر شماره اتحادیه قالیشویان شهرقدس شدیم اما به شماره ای نرسیدیم، بهترین کار برای شما اقدام از طریق اتاق اصناف شهرستان هست. اطلاعات تماس با اتاق اصناف شهرقدس: تلفن : ۰۲۱۴۶۸۵۰۴۴۰ نشانی : شهر قدس ابتدای بلوار سی متری شهدا روبروی استادیوم شهدا پلاک ۷۱

  • سلام
    من ۶تا فرش دادم قالیشویی امین اوغلی جمعه بردند قرار شد یک شنبه یعنی دو روز بعد بیارند.با دفترشون تماس گرفتم یه اقای بی ادب که خودشو رومعرفی کرد گفت مسئول هستم باهاش صحبت کردم چرا فرشها را تحویل ندادید بعداز کلی بحث بهم گفت برو شکایت کن و اصلا فرشهات را نمیارم ببینم چکار میکنی .میخوام بگم این قالیشویی به قول خودش ۳۵ سال سابقه که به نظر من سه ماه هم سابقه ندارند عوض اینکه فرشهام رو بیاره تهدید میکنه .ای مردم با چشم باز فرشهاتون را بدید قالیشویی .البته مطمئن هستم که اگه برم صنف قالیشویی هم فایده نداره.خدایی به امین اوغلی کد اتحادیه ۴۹ فرش ندید ……خود دانید

  • شربت اوغلی بدترین قالیشویی که اصلا قیمت اتحادیه رو رعایت نمیکنه اتحادیه چرا نظارت نداره ۳برابر قیمت اتحادیه قیمت داده نظارت کجاس؟؟؟پایتخت که اینه وای به حال بقیه جاها

    • سلام وقت بخیر من از شربت اوغلی کجا شکایت کنم چون فاکتور ندارم تو دستم .یکو دویست زدم به نام آقای پروین .واقعا انقدر فرشا کثیفه روم نمیشه روفرشیو از روشون بردارم

  • سلام بدترین قالیشویی که من تو عمرم دیدم قالیشویی محتشم کاشان هست که مدیریت بسیار ضعیف که هیچ راه ارتباطی برا مشتری نگذاشته و اپراتور بسیار دروغگو که با هر ترفندی میخواهد فرش مشتری را بگیرد و مشتری به دنبال فرش هایش باشد.اصلا نه خودم مجدد با این قالیشویی سفارش میدهم و نه به کسی توصیه میکنم.

    • بنده هم تجربه مشابهی با این قالیشویی دارم فرش هام کج شدن و حاشیه هاش خراب شده واقعا دوری کنید از این قالیشویی

  • سلام من توی سایت یه شماره دیدم قالیشویی آب در منیریه تماس گرفتم فرش رو برد کثیف تر از سابق برام برگردوند و دیدم اتیکت قالیشویی ملکه رو زده رو فرشم تماس گرفتم که فرشم هنوز لکه مدیریت اول گفت میاد میبره و میشوره بعد دو روز که نیومد تماس گرفتم میگه برو شکایت کن اگه دستت جایی بنده خدا وکیل این کار درستیه بازرس بفرستین این جور جاها رو جمع کنن پول ملت رو مفت میخورن

    • با اینهمه شاکی ازقالیشویی هادیگه امیدی به اصلاح نیست وضعیت قالیشویی هاهم شده مثل وضعیت مملکتمان بهرحال من هرگاه فرصت پیداکنم برعلیه قالیشویی آتیه شعبه جاجرودهمه جامطلب خواهم نوشت بنظرمیرسه رضایت مشتریهم برایشان مهم نیست

  • ما فرشمونو دادیم قالیشویی نوین تو اریا شهر..بعدا دیدیم با قیمت دوبرایر اتحادیه برای ما فاکتور کردن.الکی برای خودشون تیک زده بودن لکه شویی.در صورتیکه فرش ما لکه ای نداشت.همون موقع زنگ زدیم که فرش وبیارید ..گفتن ما فرش ونشسته تحویل نمی دیم.الان ده روزم گذشته فرش ونیاوردن وپاسخگو هم نیستن.

  • سلام من حدود چهار ماه برای قالیشویی میر داماد کار کردم با مدیریت اقای نوری بعد این اقا بد حساب بودن و پول من رو نمیدادن یا دیر پرداخت میکردن و من هم از شستن فرش برای این اقا سر باز زدم و حالا باقی مانده حسابم رو نمیدن و دارن اذیت میکنن لطفا کمکم کنید

    • سلام جناب نظری
      در این مواقع بهتره که با مدیر مجموعه توافق کنید و یا به اتحادیه مراجعه کنید و بگید از اتحادیه باهاشون تماس بگیرن و بگن که با شما تسویه کنن

  • سلام من ۸عددفرش دادم به قالیشویی کرج بزرگ بعداز دها بار زنگ زدن فرشهای ما رسید ولی یکی از فرشها شسته نشده بود بعداز کلی زنگ زدن آمدن وبردن دوباره بعداز کلی امروز فردا کردن بعد از دوهفته که هرروزما باید در خانه ساعتی که گفته بودن منتظر میماندیم فرش نرسید هیچ مسئولی هم جواب گو نیست وقتلیشویی کرج بزرگ بدترین وبی نظم ترین است وفرشها را همه کثیف تحویل میدهند وهیچ تعهدی ندارندو من شکایت میکنم از قالی شویی کرج بزرگ

  • سلام فرش ششمتری تحویل قالیشویی رز دادین با ۲ پارگی جای قلاب تحویل دادن با وجود چندین بار مراجعه و تماس هیچ اقدامی نکردند و گوشی رو قطع می کنن.واقعا لقمه حروم به خونه می برن.

  • از قالیشویی مادر رشت اصلا راضی نیستم . فرش نه متری و دو تا قالیچه ۴متری رو برد همونجوری کثیف آورد برام حتی آردی که روی قالیچه ریخته بود قبل بردن فرش به همان صورت آورد.متری ۱۱ تومن هم گرفت و گفت کاور بزنم بیارم هزینش جداست…بهشون زنگ زدم گفتن ۱۱ تومن همین میشه باید طلا شور یا اعلا شور میکردید .

  • سلام وقتتون بخیر. بنده یه تخته فرش ماشینی رو برای شستشو به‌ قالی شویی طهران من در ۱۳ خرداد تحویل دادم تا قرار بود ۴۸ ساعت تحویل بدهند ولی متاسفانه تا امروز که ۲۱ ام هست نداده بودن تا اینکه بعد از پیگیری همسرم بالاخره امروز فرش رو آوردن، متاسفانه همینکه راننده هزینه رو دریافت کرد و رفت فرش رو باز کردم و دیدم دیگه نمیشه گفت فرش بلکه مثل جگر زلیخا از چند جا پاره‌ شده، هر چند بار که با راننده تماس گرفتم تا برگرده و فرش رو ببره نیامد. با مدیریت قالی شویی خانم هاشمیان تماس‌ گرفتم ایشان گفتند با راننده تماس میگیرن تا برگردن و فرش رو ببرن ولی اینکار انجام نشد ، بعدشم هر چقدر تماس گرفتیم دیگه تلفنمون رو پاسخ نمیدن ما الان چکار کنیم با این فرش داغون

    • خانم احمدی عزیز سلام
      شما ابتدا باید از مجاز و یا غیر مجاز بودن این قالیشویی مطمئن شوید، برای اینکار می‌تونید با شماره های اتحادیه که در همین مقاله موجود هست تماس بگیرید و یا لیست قالیشویان مجاز تهران رو مشاهده کنید، اگه قالیشویی مورد نظر مجاز بود شما می‌تونید به اتحادیه مراجعه کنید و شکایت خودتون رو ثبت کنید، اگر هم قالیشویی مورد نظر مجاز نباشه یکم کارتون سخت میشه چون اتحادیه شکایتتون رو ترتیب اثر نمیده و باید از طریق مراجع قضایی اقدام به شکایت کنید. توجه داشته باشید که همیشه قبل از سفارش از مجاز و غیر مجاز بودن قالیشویی مورد نظر مطمئن شوید.

  • سلام من ی فرش ۶ متری ماشینی به قالیشویی نوین دادم جهت رفو و شستشو که شستشو رو ۱۸۰ تومن محاسبه کردن و ۵۵۰ هزینه رفوی چند تکه بسیار کوچیک سحطی فرش رو .من میخوام شکایت کنم چون هم بابت شستشو گرون حساب کردن هم مبلغ رفو رو خیلی زیاد دارن از من میگیرن

  • اینکه نمیشه یه بارفرش بدیم ببرن کثیف برگردونن بعددوباره پول ماشین بدیم فرش روبیاریم اونجاشماکارشناسی کنید بعدشم به نتیجه نرسیم دوبازه پول ماشین بدیم فرش رو برگزدونیم ؟خب یه دفعه بگید شکایت نکنیددیگه شما خودتون باید کارشناس بفرستید .این یعنی که شکایت مکایت همش سرکاریه

    • این چه اتحادیه ای هست؟ مگر اتحادیه ای که متشکل از مدیر عاملان قالیشویی ها هست و افراد عضو هیات مدیریه با هم روابط خویشاوندی دارند می تواند به مشکلات مردم رسیدگی کند ؟ جز زد و بند و پایمال کردن حقوق مشتری هیچ کاری از شما عزیزان بر نمیاد . اتحادیه را تشکیل دادید تا راحت تر حقوق مردم رو پایمال کنید و فقط می توان تاسف خورد . مخصوصا بزرگترین کلاهبردار در این صنف قالیشویی ادیب هست که ظاهرا علیرغم داشتن مدیرعامل بی صاحب ترین هم هست که هیچ وقت مدیرعاملش در محل کار نیست و پاسخگوی ارباب رجوع هم نیست.

      • عرض ادب خدمت جناب ناظمی عزیز
        اگر تخلفی هم از اتحادیه مشاهده کردید میتونید به اتاق اصناف و یا وزارت صنعت و معدن استان مراجعه یا تماس گرفته و تخلف اتحادیه رو گزارش بدید.
        موفق باشید

      • قالیشویی رز بدون هماهنگی و اجازه فرش های دست بافت مادرم رو بردن در صورتی که فقط ماشینی هارو گفته بود. مادرم اعتراض کرده بدون توجه گازیده رفته ، هرچقدر زنگ زدیم که پس بیارید یا آدرس بدین خودم بیام بگیرم اهمیت ندادن منشی های فوق العاده بی ادبی داره مدیرش از منشی ها بدتر.برامون نزدیک دومیلیون فاکتور کرده حالام فرشارو پس نمیده.میگه اول پولو بدین .خدا لعنتشون کنه

  • باسلام و احترام
    من دو سال پیش یک فرش دستباف ۱۲ متری آبی کرم ارزشمند برای اعلاشویی به قالیشویی آریاغرب دادم و وقتی اوردن کاملا رنگ زده بود و گفتن که این بدلیل زاویه دید هست. من متاسفانه اطلاعات کافی نداشتم ولی مادرم که از خارج از ایران اومدن گفتن فرش رنگ زده و خراب شده.
    مدارک لازم رو هم دارم…یک بار هم به اتحادیه گزارش دادم و درخواست کردن که فرش رو ببرم کارشناس ببینه که متاسفانه نتونستم.
    امکان مراجعه حضوری کارشناس به منزل وجود داره؟
    با تشکر

  • سلام من دو عدد فرش که ۳ سال نشده خریدم دادم قالیشویی ادیب بشورن بعد ۳ روز آواردن کثیف بود بعد ۲ روز اومدن بردن شستن مجدد بعد چند روز که آواردن یکی از فرش ها پاره شده بود و یکی دیگه هم شیرازه اش دراومده بود گفتن شیرازه درست می کنیم میاریم اون پاره شده باید کارشناس بیاد بررسی کنه فرش من نونو بود و پول عالی شویی از من گرفتن بابت هر تخته ۶ متری ۲۰۰ هزار گرفتن الان پاره کردن و من فرش نو میخوام نه رفو بزنن الان باید چکار کنم.

    • سلام و عرض ادب
      ببینید برای تشخیص علل پارگی حتما باید کارشناسان اتحادیه قالیشویان تهران فرش و مشاهده کنن و تصمیم گیری کنن. شما به اتحادیه شکایت کنید و اتحادیه با کارشناس‌هایی که دارن به صورت کامل تشخیص میدن که فرش شما باید ترمیم شه یا اینکه قالیشویی مورد نظر موظف هست که یک مبلغ هم قیمت فرش رو به شما برگردونه.

    • قالیشویی ادیب
      افتضاح
      من قالی دستبافت دادم بهشون زرد شده و رنگ داده مثل فرش کهنه پس دادن
      از ترس که قالی خرابتر نکنن پیگیری نکردم
      اتحادیه و صنف و شکایت هم کشکه
      وقتی نه کار بلدن و نه مسئولیت سرشون میشه
      فقط باید به خدا بسپاریشون و مردم و آگاه کنی

  • همه از قالیشویی رز ناراضی هستن.انقد که دروغگو و کلاهبردارن.اصلا بهشون اعتماد نکنید بدترین قالیشویی که دیدم.

  • من ۴ تا فرش دادم این قالیشویی رز شستشو بدن همه رو منگنه کوب کردن ریشه و فرش خراب شد و منگنه رفت تو پای بچه هام
    زنگ زدم پشتیبانی بی ادب بی شخصیت فحش داد بهم
    هم گرون حساب کردن هم فرشام داغون شد
    تو چندتاشبکه اجتماعی هم گذاشتم گندی که زدن رو

  • سلام من دو تا فرش نه متری دارم اینا رو دست دو چهار سال پیش خردیدم وقتی اوردیم روش پر از لکه بود که نمیدونیم مال چیه ممکنه روغن بوده باشه که نمیدونیم خودمونم بعد هر سال میدم میشورن تا دو سه ماه تمیزه لکه ها هم خیلی دیده نمیشه ولی امسال که بردن و موقع بردن پرسنلشون گفت فقط بدونید لک روغن یا لوازم ارایش باشه نمیره خوب ما هم گفتیم شاید مثل دقعه های قبل حراقل سطحش تمیز میشه تا دو ماه تمیز بمونه ولی اوردن دیدم انگار شسته نشده لکها همونجور پررنگ گفتن ما گفتیم لک روغن نمیره در جایی که من میگم قبل داده بودم و حداقل تا دو سه ماه لکها بالا نمیومد گفتم من قبول نمیکنم فرشها رو گفتن خودتون بیاین فردا بالا سر کارگرها با هر موادی که شما میگید میشوریم اگر تمیز شد که هیچی اگر نشد دو برابر ازتون پولش و میگیریم
    حالا دو تا سوال دارم یکی اینکه ایا این حرف درسته که لک روغن اصلا و ابدا نمیره و اینکه ایا مجازن که دو برابر از ما پولش رو بگیرن ؟؟

    • سلام و عرض ادب
      ببینید حذف شدن لکه های کهنه و قدیمی از روی فرش کار سختی هست ولی اگر با دقت عمل کار بشه امکان حذف شدنشون هست فقط باید با یک قالیشویی معتبر جهت لکه برداری صحبت کنید، در رابطه با گرفتن دوبرابر هزینه این موضوع مربوط به بخش شستشو با توافق طرفین هست که شما میتونید قبول کنید یا نکنید قالیشویی مورد نظرتون خلاف قوانین عمل نکردن و درخواستشون منطقی هست.

  • محمدی.سلام.دو تا فرش ۹ ذمتری دادم قالیشویی توحید برای اعلا شویی و رفو تلفنی یه قیمت دادن موقع بردن یه قیمت و وقتی آوردن پشت یکی از فرسها رو پاره کردن.شستشو صفر بود رفو هم نشده بود.ویزیتورشون وقتی فرشها رو آوردن فوق العاده لی ادب و نزاکت بودن .فرشهای من نو بودن ولی الان انگار کهنه هستن‌.تماس و صحبت هم باهاشون بی فایده بودٔالان برم اتحادیه منطقه ضکایت کنم اثر داره؟

    • با سلام و احترام.
      بله دوست عزیز حتما با مستنداتون به اتحادیه شکایت کنید، و پیگیر حق خود باشید. وظیفه‌ی اتحادیه بررسی و حل این نوع مشکلات می‌باشد.

    • با سلام. دوست عزیز شما ابتدا باید با اتحادیه قالیشویی منطقه سکونت خود تماس بگیرید. اگر پیگیری های لازم از طرف اتحادیه انجام نشد. شما میتوانید با مدارک لازم برای شکایت از اداره اماکن و یا اداره صنعت و معادن استان خود اقدام کنید.

  • سلام قالیشویی رز علیرغم اطلاع رسانی و تبلیغات گسرده در سایت از وضعیت عملکرد مطلوبی برخوردار نیست و تمام تبلیغات انجام شده شعاری بیش نیست . من اصلاً از عملکرد آنها و نحوه پاسخگوئی راضی نیستم . در انتخاب قالیشویی رز دقت لازم را داشته باشید و تجدید نظر فرمایید .

  • باسلا
    ما یک فرش ١٢ متری به قالیشویی ((تهران نو)) دادیم برای شستشو اما شیرازه فرش مثل جیگر زلیخا زده بیرون حالا زنگ میزنم میگن فرشتون از کارخونه درست شیرازه نشده تو شستشو اینطوری شده اما دفعه اولم نیست که فرش رو شستم این فرش رو دوساله خریدم سال پیش هم دادم یه قالیشویی دیگه اما صحیح و سالم تحویل دادن، واقعا راضی نیستم تو این وضع اقتصادی هم هزینه کنم هم فرشم خراب بشه خدارو خوش نمیاد

  • با سلام
    مسئولین محترم اتحادیه قالیشویی چرا فاکتوری که قالیشوئیها ارائه میدهند با نرخنامه اتحادیه تفاوت دارد و چرا برای ارائه خدمات نرخ مصوب و مجزا ندارد و این ضمینه سو استفاده قالیشویی ها را در بر داردمواردی مانند۱بار شو شامپو دوبار شو شامپو اطو فرشهای ماشینی خاک گیری اتو شستشو اعلا شویی شامپو شویی ایرانی ….آلمانی سفید شویی ابریشم شویی صادرات شویی معمولی شویی لکه گیری رنگبرداری و…..

    • سلام دوست عزیز. ابهامات در رابطه با قیمتها همیشه مهمترین سوال کاربران قالیشویان بوده. بنده به عنوان مدیریت سایت تبلیغات قالیشویی اطلاعاتی را برای شما کاربران عزیز اعلام میکنم. شستشو های فرش به چند نوع انجام می شود که قیمت هرکدام متفاوت است. شستشوی معمولی و اعلاء شویی و شستشو نانو قیمتهای متفاوتی دارند. هزینه بسته بندی و کاور به قرارداد اضافه می شود. هزینه سرویس هم به قرارداد اضافه می شود که در مجموع بالاتر از نرخ اتحادیه دیده می شود. اما از نظر قانون اتحادیه قراردادهایی که با ریز مشخصاتی که در بند بالا معرفی کردیم کاملا قانونی و مجاز است.

  • سلام فرشم را دادم قالیشویی بانو وقتی آوردن یک طرفش ریشه نداشت ، الان هم هرروز زنگ میزنم همش امروز فردا میکنن، هیچکس پاسخگو نیست

    • با سلام دوست عزیز شما می تونید شکایت خودتون رو به صورت حضوری و غیر حضوری به اتحادیه صنف قالیشویان تهران ارجاع بدید. از طریق پیگیری های اتحادیه قالیشویان به هدفت خودتون می رسید.. آدرس سایت اتحادیه قالیشویان تهران: eght۱۳۵۱.com

    • والا برای مارو بردن شستن چنان بوی گندی میده که داریم خفه میشیم ،زنگم زدیم گفتند برو هر کاری از دستت بر میاد بکن

  • باسلام بنده حدوددوهفته پیش دوعددفرش ۶ متری ویکعددفرش ۱۲متری مون روبه قالیشوئی برندس واقع درخیابان بلوارطبرسی شمالی -طبطبرسیکه درسایت دیوارآگهی داده درشهرمشهدبرای شستشو دادم بعدازسه روز وقتی فرشهارو آوردن تحویل بدن دیدیم که یکی از۶متری هاروکه پارسال خریدیم پاره کردن ووقتی اعتراض کردم گفتن میبریم رفو میکنیم ورضایتتون روجلب میکنیمبعدازدوهفته باتماسهای مکرربالاخره زمانی که خودم سرکاربودم آوردن وبه همسرم بازبان بازی تحویل دادن وگفتن که فرش رو رفوکردیم وقتی خودم ازسرکارأمدم ودیدمکه محل پارگی فرش روکمی چسب آبکی زدن که باهاشون تماس گرفتم که چرا فرش رو رفونکردینباخیال راحت گفتن که همینه که هست وبرو هرکاری دوست داری بکن انگارکه مطمئن هستن که کسی نیست که پیگیر کارورفتارشون باشه ومن سوألم اینه که أیا واقعا اینقدر هرج و مرجه که هر کسی هرکاری دلش خواست میتونه بکنه وکسی نیست که حق امثال بنده رو که باپول کارگری این فرش روتهیه کردم بگیره .

  • من یه قالی دستباف طرح ترکمن دادم به قالیشویی شفقی در تهران . موقع تحویل بازش نکردن و فاکتور و هم ازم گرفتن. بعد که باز کردم دیدم کل فرشم رنگی شده و تمام قسمتهای سفید قرمز شده. الان می گن تو فاکتور زده از اول فرش این شکلی بوده که دروغ می گن. دلیل باز نکردن فرش و گرفتن فاکتور از من هم همین بوده. الان چه کاری می تونم بکنم؟

    • دوست عزیز هنگامی که شما فاکتور رو امضاء کرده باشید اتحادیه قالیشویان تهران شکایت شمارو ترتیب اثر نخواهد داد. باز شما هم به صورت حضوری به اتحادیه قالیشویان تهران مراجعه کنید و شکایت خود را عنوان کنید. توجه داشته باشید که همیشه ابتدا فرش هارا باز کرده و مشاهده کنید و بعد فاکتور ارائه شده توسط شرکت را امضاء کنید تا در رابطه با قیمت و کیفت شستشوی فرش ابهاماتی به وجود نیایید.

  • با سلام من هفته ی پیش تعداد سه تخته فرش به قالیشویی رز تحویل دادم ولی در تمامی موارد که ذیلا اعلام خواهد شد نا امید کننده و بسیار بی شرمانه با من برخورد گردید.
    ۱)برخورد نادرست مدیریت که گویا دچار …
    ۲)به دروغ اعلام کردن ادرس قالیشویی در شمال غرب تهران در حالی که اسلام آباد هستند این را زمانی اعلام کردند که من خواستم خودم بروم فرش هارو تحویل بگیرم.
    ۳)عدم اطلاع رسانی روز قبل جهت برگرداندن فرش ها و تماس ۴۰ دقیقه قبل از تحویل فرش در حالی که کسی خونه نبوده
    ۴)در خواست هزینه ی اضافی چند مرتبه
    ۵)عدم اعلا شویی به گونه ای که هیچ کدام از لکه های اصلی فرش من پاک نشده است.
    و ۶ امین) مورد و اصلی ترین اینکه زمانی که من تهدید به شکایتشون از اتحادیه کردم با این لفظ که هرکاری دلت میخواد بکن و هرجا میری برو و … گویا بی صاحب ترین صنف ایران را دارا هستند برخورد کردند.
    در صورت عدم پیگیری اتحادیه از طریق وزارت صنعت و سایر ارگان های مسئول به طور قطع تا حصول نتیجه پیگیر خواهم بود.

  • سلام ۷تخته فرش دادیم واسه شستشو کناره های فرشاتمام نخ کش شده و بافتش بازشده زنگ هم میزنم میگن مشکل از فرشاتونه چرم کناره فرش و باچسب چسبوندن درصورتی ک دوخته…چطورمیتونم پیگیری کنم تمام فرشام تواین وضعیت اقتصادی خراب شده

    • با سلام دوست عزیز شما میتوانید با در دست داشتن مستندات و تصاویر ایرادات روی فرش به اتحادیه قالیشویان محل خود مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنید. پس از بررسی کارشناس اتحادیه شرکت مورد نظر شما موظف است خسارت وارده را پرداخت کند.

    • دقیقا عین فرشهای من دادم قالیشویی نایین اصل برادران خدمتگزار..الان به خاطر همین زدم گوگل شکایت از قالیشویی به جای عذرخواهی به من میگن مگه چیشده حساس نباش

  • سلام
    قالیشویی مادر پرسنل بی ادب داره ومدیریت هم خیلی بی ادب داره ، بعد سه روز که فرشمونو میخواستیم نیاوردند بعدش هم گفتن اول باید پولو کارت به کارت کنید اگه نکنید براتون نمیارم من هم تا از سالم بودن فرشم واینکه آیا میارن یا نه مطمئن نشم پولی رو پرداخت نکردم ،گفتم که به اتحادیه اطلاع میدم مدیریت گفت که اطلاع بدید هیچ کاری نمیتونند بکنند درضمن گفتم که پولم نقده نمیتونم کارت به کارت کنم میگه بیا اینجا تسویه کن اگه میخواستم تا اونجا برم چرا ۲۰ تومن کرایه اضافه تر میدادم خودم میرفتم میاوردم مراسم من بخاطر بی برنامگی و بی مسئولیتی این قابیشویی به هم خورد

  • سلام قالیشویی آسیا درتاریخ سی ام مردادماه ۸ تخته فرش از ما برای شستشو تحویل گرفته و تا الان که چهاردهم شهریور هست تحویل نداده وهرچی ما زنگ میزنیم هردفعه به دروغ میگن فردا میارم ..یا یک ساعت دیگه میاریم ..شب میاریم …خلاصه انگار با بچه حرف میزنم .سرنون رو کلاه میذارن از طریق مکاتبات اتحادیه خواستم شکایت کنم منتهی اینقدر پیام داد که نتونستم و از دادسرا شکایت می کنم ..ولی اینقدر توی این صنف نظارت ضعیفه که هر کسی به خودش اجازه میده با ابن نوع برخورد ها اعصاب مردم رو خراب کنن …البته من به صدا و سیما و یه خبرنگار هم گفتن این موضوع رو پیگیری کنن و کمی درموردش صحبت کنن ..اینا خیلی راحت به مردم توهین می کنن …بهشون می گم هر مشکلی هست چرا زنگ نمی زنید به ما بگید ..ما باید پیگیری کنیم و بعد دروغ به ما تحویل می دهید …

  • فرش من تمیز نشده خواستم تو اتحادیه شکایت کنم اینقدر شرایطش مزخرف بود که نتونستم شکایت کنم گفته عکس یا فایل بده که حجمش ۱مگا بایت باشه اصلا امکان نداره قالیشویی شفقی رو امتحان نکنید

  • سلام من فرشمو دادم قالیشویی مادر پاره و داغون تحویلم دادم و چون موقع تحویل بازش نکردم تا ایرادشو مشاهده کنم متاسفانه تسویه کردم الانم جوابگو نیستن یه مطلب دیگه مثلا با شامپو خارجی فرش و شستن ولی بوی کلر کلافمون کرده تو رو خدا به این قالیشویی فرشاتونو ندید اگر نه باید قید پول و فرش و اعصابتونو بزنید

  • سلام
    فرشامو دادم قالیشویی رز بعد فهیدم فرشامو‌پاره کردن زنگ میزنم برخورد خوبی ندارن من چجوری پیگیری کنم؟

    • کاربر عزیز شما میتوانید با شکایت حضوری به اتحادیه قالیشویان تهران پیگیر باشید و از حق خودتون دفاع کنید.

      • با سلام و احترام
        کاربری گرامی جهت شکایت از قالیشویی شما باید مستندات خودتون رو به اتحادیه قالیشویان تهران ارائه بدید، مستندات شامل فرش شما، (اگر سایز فرش بزرگ هست تصویر های پارگی فرش از زوایای مختلف) فاکتور صادر شده از قالیشویی مورد نظر و … رو در روزهای یکشنبه و سه شنبه به صورت حضوری به آدرس اتحادیه قالیشویان تهران ببرید و شکایتتون رو ثبت کنید. کارشناسان اتحادیه بررسی میکنند و شکایت شمارو پیگیری میکنن، اگر حق با شما باشه قالیشویی مورد نظر باید خسارت فرش شمارو بپردازه و یا پارگی فرش شمارو از بین ببره و تحویلتون بده.

  • با سلام
    قالیشویی نوین فرش ما را از وسط بریده و فقط نصفش را تحویل داده
    فاکتور و پول را هم گرفته
    فرش ها را هم خیس آورده
    هرجا هم شکایت میکنیم میگن همینه که هست
    شب عیدی با نصفه فرش چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟

    • کاربر عزیز برای شکایت در رابطه با این موضوع با فاکتور صادره از قالیشویی مورد نظر و مدارک کلی در رابطه با فرش روز های یکشنبه و سه شنبه به صورت حضوری به اتحادیه قالیشویی تهران مراجعه کنید.

  • سلام من هفته پیش ۵ عدد فرش دادم به قالیشویی بانو و هنگامی که فرشها را بعد از اینکه بازدید کردن با دادن فاکتور و امضا کردن آن که پرسیدم که چرا باید فاکتور را امضا کنم گفتند که ما فرشها را از شما تحویل گرفته ایم و این رسید فرشها هست که فرشها نزد ما امانت هست بعد از اوردن فرشها که تو پلاستیک بود و در خواست فاکتور کرده اند که من گفتم فرشها رو من ندیده ام گفتند که خیالتان راحت تا یکماه گارانتی دارند و برگه گارانتی را داده اند و درخواست فاکتور را کردند که من امتنا کردم و گفتم که یه چیزی باید پیش من باشه که گفتند برگه گارانتی به شما میدهیم و نگذاشتد فرشها را باز کنم و بعد از یک روز که فرشها رو باز کردم دیدم یکعدد از فرشها که ۶ متری هست به اسم شاهرخ که ۲ ساله خریدم در وسط فرش پاره شده و به بدترین حالت دوخته شده حتی زحمت رفو کردن رو به خودشون ندادند بعد چندین بار تماس با قالیشویی گفتند که تماس میگیریم و بعد با مدیریت تماس گرفتم و گفتم و گفت عکس بگیر بفرست و خبرت میکنیم و خبری نشد و بعد تماس با مدیریت و داد و بیداد کردن مدیریت که حالا چی شده مگر ماشین هم تصادف میکنه و خسارت میبینه خلاصه گفت میاییم و میبنیم و من گفتم من فرشم نو هست و نمیخوام رفو کنم با صدای بلند داد زد و گفت برو اتحادیه شکایت کن آنقدر راحت این حرف رو زد که انگار از لحاظ اتحادیه خیالش راحت بود حالا که فاکتور ندارم به چه صورت میتوانم شکایت کنم البته عکس از محل پارگی فرش دارم و گرفتن فاکتور هم کلکشون بودخواهشنا به درد ما برسید این که درست نیست که به شعور آدم توهین کنند اگر روز اول زنگ میزدند و میگفتند که فرش شما پاره شده و ما رفوش میکنیم حرفی نبود نه اینکه فرش سالم را ببرند و پاره تحویل بدند و برند یعنی خیالشون از همه جا راحت هستش ممنون لطفا راهنمایی کنید

    • با سلام و احترام.
      دوست عزیز برای حل این مشکل شما حتما باید با اتحادیه قالیشویی تهران در ارتباط باشید و این مسائل را عنوان کنید. پیشنهاد من به عنوان مدیر سایت این هست که برای ثبت و پیگیری شکایت خود حتما به صورت حضوری با اتحادیه در ارتباط باشید، برای اینکار می توانید در روزهای یکشنبه و سه شنبه به صورت حضوری به دفتر اتحادیه صنف قالیشویان تهران مراجه کنید. آدرس اتحادیه قالیشویان تهران: تهران، خیابان مرتضوی، خیابان رودکی پلاک ۱۸۷٫ و شماره تماس اتحادیه: ۶۶۸۸۱۲۴۳ می باشد. در صورتی که اتحادیه هم پاسخگوی شما نبود میتوانید به وزارت صنعت و معدت شکایت خود را ارجاع بدید.

    • سلام و احترام
      فرشم نو بود،کثیف شد دادم قالیشویی شربت اوغلی از چند جا پاره شده،متاسفانه هیچ کس پاسخ گو نیست،آدرس دفتر رو خواستم ندادن،این قالیشویی دفتری نداره و هیچ ضمانتی برای جوابگو بودن نداره در ضمن تو سایت برید ببینید شاید ۵۰ تا خط تلفن دارن که هیچ کدوم همدیگرو قبول ندارن،اگر خواستید فرشتون پاره بشه بدید شربت اوغلی

  • سلام.من دو تا قالیچه ۴ متری و یه قالیچه ۳ متری و دو تا قالیچه یک متری دادم قالیشویی ماهریس برای شستشو.عادی ترین نوعشم سارش دادم.الان میگن با هزینه ی ایاب و ذهاب ۴۰۰ تومان.به مدیریت زنگ زدم.جوابگو نیست.تلفنچی میگه همینه که هست هر کار می خوای بکن

    • از قالیشوئی ادیب راضی نبودم نه از شستشو نه از قیمتش متری ۵۰ هزار تومان پول گرفتند اصلا ۲۰ درصدتخفیف هم ندادن .واقع متاسفم .تا سال پیش راضی بودم ولی….

    • سلام من دو تا فرش ابریشمی نو که برای اول بار شسته شود را تحویل قالیشویی فرهی شاه مرادی داده ام که از دوتا فرش یکی پاره پاره و دیگری ریشه ابریشمی معلوم نیست ریشه چی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *