مبل شویی و قالیشویی پاشا

بهترین خشکشویی مبلمان و سرویس سراسری در تهران

مبل شویی و قالیشویی پاشا تهران

مبل شویی ارزان و تخصصی پاشا بهترین مبل شویی در تهران | انجام کلیه خدمات خشکشویی ارزان انواع مبل و خوشخواب در محل، محدوده و یا محله شما سرویس سراسر تهران استفاده از با کیفیت ترین مواد شستشو. سرویس فوری در محل و محدوده شما. با استفاده از شامپوی تگزا آلمانی و کادری مجرب. با ضمانت نامه کتبی.

قیمت مبل شویی ارزان پاشا:

مبل ۷ نفره ۱۲۰۰۰۰ تومان.

مبل ۹ نفره ۱۵۰۰۰۰ تومان.

تشکچه و کوسن مبل ۴۰۰۰ تومان.

صندلی ناهار خوری ۱۰۰۰۰ تومان.

تشک خوشخواب ۲ نفره ۱۰۰۰۰۰ تومان.

تشک خوشخواب تک نفره ۷۰۰۰۰ تومان.

خشکشویی فرش ماشینی متری ۷۰۰۰ تومان.

خشکشویی فرش دستبافت متری ۱۰۰۰۰ تومان.

خشکشویی موکت معمولی متری ۳۵۰۰ تومان.

خشکشویی پالاز موکت متری ۷۰۰۰ تومان.

شستشوی صندلی ماشین ۱۰۰۰۰۰ تومان.

شستشوی تابلو فرش نفیس دستبافت به صورت توافقی.

خشکشویی تاتامی متری ۵۰۰۰ تومان.

سرویس سراسر تهران و حومه

شماره های تماس مبل شویی تهران

شماره همراه:

۰۹۱۲۸۳۵۴۲۸۱

شماره دفتر:

۸۸۲۱۷۱۶۲

۶۶۰۸۰۱۹۲
۵۵۶۶۶۶۶۴

مبل شویی ارزان تهران

سرویس دهی سراسر تهران به صورت شبانه روزی. انجام کلیه خدمات خشکشویی مبلمان، خوشخواب و موکت در محل شما بدون ریزش آب با استفاده از چند نوع فرچه خشکشویی برای جلوگیری از خراب شدن بافت پارچه ی رویه مبل. خشکشویی انواع مبلمان راحتی، استیل، ترک، میز و صندلی ناهار خوری. خشکشویی مبلمان میکروفیبر و چرمی به صورت تخصصی. برای اولین بار در تهران با دستگاه اتوماتیگ رادکتور آلمانی.

امروزه با افزایش خانوار در تهران بزرگ نیاز خانواده ها به شرکت های خدماتی بیشتر از سال های گذشته می باشد. رعایت بهداشت و پاکیزگی در منازل یکی از فاکتور های زیبایی منزل و مهمتر از آن بهداشت و سلامت خانواده می باشد. مبل های منزل ما در طول سال به هر دلایل مختلف آلودگی های محیط را به خود جذب میکنند. لکه های آب میوه ها، غذا ها گرد و غبار و … باعث کثیف شدن مبلمان و از بین رفتن ظاهر اولیه آنها می شوند. که این امر باعث کاهش عمر پارچه رویه ی مبل می شود و این کثیفی ها آثار مخربی بر روی بافت مبل و کیفیت اولیه این مبلما جای میگذارند.

به همین دلیل خشکشویی مبلمان منزل در هر سال توصیه می شود زیرا علاوه بر تمیزی مبلمان شما باعث جلوه گرفتن آنها و عاری از هرگونه لگه و گرد و غبار می شود. شرکت مبل شویی ارزان و تخصصی پاشا آماده ارائه دهنده کلیه خدمات خشکشویی مبلمان، خوشخواب و صندلی در سراسر تهران می باشد تا با ماشین آلات و هنر کارمندان خود مبل های شما را به همان کیفیت روز اول برگردانند که علاوه بر تمیزی و خوش جلوه شدن مبل شما باعث افزایش عمر مبل شما نیز شوند.

مواد مورد استفاده در مبل شویی پاشا دارای نرم کننده و تقویت کننده جنس پارچه ی رویه مبل می باشد و به همین دلیل عمر پارچه ی روی مبل شما حفظ می شود و نقش ها و برجستگی های روی پارچه کیفیت خود را حفظ میکندد.

تفاوت خشکشویی در قبل و بعد

بهترین خشکشویی مبلمان و سرویس سراسری در تهران

تفاوت خشکشویی در قبل و بعد

انجام کایه خدمات مبل شویی و قالیشویی

تفاوت خشکشویی در قبل و بعد

 

نمونه خمبل شویی شرکت پاشا

 

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *