کارخانه قالیشویی و مبل شویی پویا محدوده سعادت آباد جنوبی

مبل شویی و خشک شویی پویا شستشو با دستگاه رادکتور و مواد درجه 1

قالیشویی و خدمات شستشوی پویا

کارخانه قالیشویی و مبل شویی پویا (ایران هنر)در سال ١٣۶۵ فعالیت خود را آغاز نمود،این موسسه افتخار این را دارد که در هر دوره جزو پیشروان در فناوری بوده است.هم اکنون بیش از سی سال است که خدمتگذار شما مشتریان محترم بوده ایم.

بسیاری از افرادی که قالی های دستبافت اعلا و ابریشمی دارند نگران شستشوی آن هستند و از خراب شدن آن هراس دارند. قالیشویی پویا متخصص در شستشوی فرشهای اعلا و گل ابریشم بوده و در این عرصه با بسیاری از فروشندگان فرش دستبافت همکاری دایمی دارد،که مهر تاییدی بر خدمات ما میباشد.

سخنی با مشتری

پیش از هر چیز باید بدانید، به طور کلی شستن زیاد فرش، بخصوص آنها که تار و پود خاطره در دل دارند و با انگشتان هنرمندان بافته شده اند اصلا کار عاقلانه ای نیست و می توان با روش های دیگری پاکیزگی را به منزل آورد. به عنوان مثال با استفاده از جاروبرقی می توانید کاملا غبار و خاک داخل تار و پود فرش را بگیرید و سپس با استفاده از شامپوهای مخصوص فرش، درخشندگی دوباره ای به فرش های منزل خود بدهید، اما اگر به هر حال، زمان شست وشوی اساسی فرش ها فرارسیده، معمولا گزینه قالیشویی فرش ها در قالیشویی مقابل ماست. آن هم به دلیل این که یا وقت نداریم یا فضای کار در اختیارمان نیست، ولی بدانید در صورت داشتن امکانات و رعایت برخی نکات ازجمله استفاده از مواد شوینده مناسب یا نحوه آبگیری صحیح بد نیست خودتان آستین بالا بزنید و خاطرات گذشته را زنده کنید، اما در غیر این صورت با استفاده از قالیشویی های مجاز که نحوه کار آنها توسط اتحادیه صنف قالیشویان تائید شده است از خدمات آنها کمک بگیرید.

 

خدمات ما

متخصص در شستشوی فرش های ابریشم و گل ابریشم مجری کلیه خدمات رفوگری، شستشوی مبل با دستگاه اتوماتیک و شامپو تکزابون با ضمانت کتبی. آماده عقد قرارداد با مساجد و هتل ها و سایر ارگانهای شخصی و دولتی.

غبارگیری در صورت نیاز

به نوعی جایگزین مرحله چوبکاری فرش در شست وشوی خانگی است. قالی‌های دستباف و یا قالی‌های ماشینی که خاک زیادی دارند حتما باید قبل از شستن خاک‌گیری شوند.

شستشو با مواد شوینده

فرش‌های یک اندازه، کنار هم و روی یک سطح صاف پهن می‌شوند، آب با فشار روی فرش‌ها گرفته می‌شود. پس از آن که تمام فرش به خوبی خیس شد مواد پاک کننده را به مقدار مناسب روی سطح قالی میریزندسپس دستگاه‌های ویژه شست‌وشو روی فرش‌ها حرکت می کنند می‌شوند.

آبکشی و آبگیری

پس از آن که تمام فرش به خوبی شسته شد توسط شلنگ های آب که دارای دوش های پخش کننده است و در آن فشار آب قابل تنظیم می‌باشد تمام فرش را شسته و مواد شوینده را به خوبی از قالی خارج می کنند.

 

قالیشویی ایران هنر کلیه خدمات شستشو در سراسر تهران با بیش از 35 سال تجربه

کامل – استاندارد – تخصصی

بیش از سی سال است که با شماییم

برای اطلاعات بیشتر عدد۱ را به سامانه ۱۰۰۰۱۰۴۴۰۴۴۷۸۵ ارسال کنید،تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل نمایند و یا با یکی از شماره های ذیل تماس بگیرید.

شماره های تماس:

دفتر مرکزی: ستاری شمال، پیامبر مرکزی، ۴۴٠۴۴٧٨۵
دفتر شمیرانات: ٩-٢٢٧۶۴٧٧٨
دفتر باغ فیض: ١-۴۴۶٠٩۴٣٠
دفتر صادقیه: ۴۴٠٨١٨۶۴
دفتر جنت آباد: ۴۴٨٩٩٨٩۶

کارخانه: ٣۶۶٩۵٣٨٩

کارخانه قالیشویی پویا ارائه دهنده کلیه خدمات شستشو و ترمیم فرش در تهران

دفتر مرکزی :اتوبان ستاری شمال،خیابان پیامبرمرکزی مجتمع تجاری پیامبر پلاک١٣

دفترشمیرانات: پاسداران، دولت، اختیاریه جنوبی، پلاک ١۶٨

آدرس کارخانه: جاده ورامین قلعه نو عشق آباد روبروی شهرک صنعتی،کارخانه قالیشویی پویا (ایران هنر) 

خدمات و مناطق قابل پشتیبانی:

قالیشویی, مبل شویی, مبلشویی, قالیشویی صادقیه, قالیشویی د مرزداران, قالیشویی جنت آباد, قالیشویی محدوده شاهین, قالیشویی در شهران, قالی شویی در شهر زیبا, قالی شویی در پاسداران, قلیشویی در اختیاریه, قالیشویی در ولنجک, قالیشویی در قیطران, قالیشویی در باغ فیض, قالیشویی در پونک, قالیشویی در اکباتان, قالیشویی در آپادانا, قالیشویی پویا, قالیشویی پویا تهران, مبل شویی پویا, مبل شویی پ.یا تهران, قالیشویی با تجربه, قالیشو

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *