کارخانه قالیشویی مجاز کیوان

کارخانه قالیشویی مجاز کیوان

کارخانه قالیشویی مجاز کیوان


کارخانه قالیشویی مجاز کیوان

قالیشویی کیوان تهران عضو اتحادیه قالیشویی تهران شماره ثبت ۷۸۰۷۴ کد اتحادیه ۱۵۴۵۶۴۸ با دو دهه سابقه درخشان در صنعت قالیشویی، مبل شویی و باز سازی و ترمیم اواع فرش.

شعار ما کبفبت ماست و کیفیت ما باعث رضایت شما متشری عزیز می باشد. پیشنهاد از ما، حق انتخاب با شما. با رعایت اصول مذهبی در شستشو. انجام کلیه خدمات ۱۰۰% تضمینی. سرویس دهی سراسر تهران و حومه تهران.

خدمات قالیشویی و ترمیم فرش کیوان:

متخصص در شستشوی انواع فرشهای دستبافت اعلاء، ابریشم، گل ابریشم، ماشینی، خدمات رفوگری، ریشه ماشینی و دستبافت، شیرازه ماشینی و دستبافت، رفع سوختگی، نوار چرمی، پرداخت، رنگبرداری، لکه برداری با دستگاه های مدرن. مجهز به گرمخانه گازی (ضد عفونی و آبکشی کامل).

بدون استفاده از مواد شیمیایی – مجهز، منظم، تخصصی. تحویل ۴۸ ساعته حتی روزهای تعطیل. تحویل به صورت لول شده همراه با کاور همراه با بیمه نامه شستشو. در صورت رضایت کامل هزینه از شما دریافت می شود. ارتباط مستقیم با کارخانه.

خشکشویی مبلمان کیوان:

خشکشویی مبلمان و موکت در محل، انجام کلیه خدمات شکشویی مبل، خوشخواب و تشک اتومبیل در محل با دستگاه رادکتور و شامپوی تگزافون و آلمانی. در صورت رضایت کامل شما از خدمات خشکشویی ما هزینه درسافت می شود.

دفتر شرق:

۵۵۷۹۷۱۶۸
۳۳۶۱۴۵۸۱

دفتر شمال:

۲۶۸۰۳۳۰۴
۲۶۷۰۶۸۳۴

دفتر غرب:

۴۴۵۹۰۹۷۹
۴۴۳۶۶۰۳۸
۶۶۱۸۶۵۴۴

دفتر جنوب:

۶۶۲۶۰۷۵۴
۶۶۲۷۵۷۷۹
۵۵۷۹۷۴۲۳

سرویس شبانه روزی ۰۹۱۲۰۸۷۲۵۲۸

آدرس: خیابان خلیج، خیابان سعدی، نبش کوچه ۱۰ (قربانی)

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۳ میانگین: ۱.۷]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *