قالیشویی ولنجک

معرفی شرکت‌ها و خدمات قالیشویی در ولنجک و محله های اطراف ولنجک

قالیشویی ولنجک و انتخاب آن یکی از مهمترین نگرانی های این روزهای خانوارها در محله ولنجک می باشد، این محله یکی از محله های کوه پایه ای شمال تهران در منطقه ۱ به شمار می‌رود. از اماکن مهم این محله می‌توان به بام تهران، تله کابین توچال و دانشگاه شهید بهشتی و سالن اجلاس سران اشاره کرد.

محله ولنجک به دلیل داشتن آب و هوای خوب یکی از محله های پر طرفدار برای سکونت در تهران است که با داشتن بیش از۹ بوستان ۸ مرکز خرید و ۴ بیمارستان محله ای با امکانات فراوان برای سکونت شناخته شده و خانوارهای زیادی در این محله سکونت دارند. اگر شما هم ساکن این محله باشید حتما به قالیشویی در ولنجک نیاز پیدا کرده و به دنبال شماره قالیشویی در ولنجک که مجاز و معتبر نیز باشد بوده اید.

ما در این بخش سعی کرده این شرکت های قالیشویی که مجاز بوده و نزدیک به محله ولنجک می باشند را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. توجه داشته باشید که سایت قالیشویی ها هیچ ارتباطی با هیچ یک از شرکت های معرفی شده در لیست نداشته و کیفیت خدمات آنها را نه تایید و نه رد خواهد کرد، پس در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشید.

نکات مهم قبل از انتخاب قالیشویی در ولنجک

تبلیغات

تبلیغ قالیشویی و مبل شویی
تبلیغ قالیشویی و مبل شویی

لیست قالیشویان فعال در ولنجک

قالیشویی ماژیک

قالیشویی ماژیک تاسیس ۱۳۳۱

کارخانه قالیشویی ماژیک تهران تاسیس ۱۳۳۱ با بیش از ۶۶ سال سابقه در صنعت قالیشویی کشور به عنوان اولین قالیشویی در کشور آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در شمال تهران.

قالیشویی خوشنام

قالیشویی خوشنام ویژه ولنجک

قالیشویی خوشنام تهران، عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران، ارائه کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی، و خدمات ترمیم و بازسازی در سراسر محله های تجریش با بهترین کیفیت.

الو قالیشویی تهران

الو قالیشویی تهران

الو قالیشویی تهران، عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی در سراسر تهران، دارای دفتر ویژه شمال تهران، کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و ترمیم.

قالیشویی شاهی تهران

قالیشویی شاهی تهران

کارخانه قالیشویی شاهی تهران، عضور رسمی اتحادیه قالیشویی تهران دارای سرویس های ویژه محله های شمال تهران. کلیه خدمات قالیشویی، رفوگری و ترمیم و خدمات خشکشویی.

قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم ویژه محله های و شهرک های شمال تهران آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، رفوگری و ترمیم انواع فرش با بالاترین کیفیت با قیمتی ثابت، شفاف و صدور فاکتور کامپیوتری.

قالیشویی

زمرّد

قالیشویی زمرد تاسیس ۱۳۵۰

قالیشویی زمرد تاسیس سال ۱۳۵۰ عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران. سرویس دهی سراسر تهران و به ویژه سرویس های فوری در سراسر محله های شمال تهران.

قالیشویی پاپیون

قالیشویی پاپیون

قالیشویی پاپیون تهران عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران. مجری کلیه خدمات قالیشویی و رفوگری در سراسر محله های شمال تهران. زیر نظر قالیشویی ماژیک تهران.

قالیشویی مادر

قالیشویی مادر تهران عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران و دارای سرویس کاران مستقر در محله ها و مناطق شمال تهران آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی و مبل شویی و ترمیم با ضمانت نامه.

تبلیغات

تبلیغ قالیشویی و مبل شویی
تبلیغ قالیشویی و مبل شویی

انتخاب قالیشویی در ولنجک یکی از مهمترین قدم های سفارش و شستشوی فرش است،  اگر فرش‌های خود را به قالیشویی ولنجک که دارای مجوز از اتحادیه است یسپارید، با خیال راحت میتوانید پیگیر فاکتور صادر شده از طرف قالیشویی ولنجک شده و قیمت آنها را با قیمت اتحادیه قالیشویان تهران مقایسه کنید. اگر فرش شما هنگام شستشوی در قالیشویی ولنجک دچار اسیب شد می‌توانید به سادگی با ثبت شکایت از حق خود در اتحادیه دفاع کنید.

نقد و بررسی قالیشویی در ولنجک

کاربران گرامی شما می‌توانید در این بخش تجربیات خود در رابطه با خدمات قالیشویی و شرکت‌هایی که تا کنون فرش‌های خود را برای شستشو به آنها سپرده اید را به صورت دیدگاه وارد کنید، یا اینکه اگر نکته ای در ذهن دارید که میتواند کمک حال سایر کاربران در زمینه سفارش خدمات قالیشویی و یا انتخاب قالیشویی باشد را عنوان کنید تا سایر کاربران از تجربیات شما استفاده کنند.

لطفا هنگام ثبت دیدگاه به چند نکته توجه کنید؛ دیدگاه هایی که بارحقوقی برای مدیریت سایت و یا شخص شما بوجود آورد، دیدگاه هایی که در آنها از الفاظ رکیک استفاده شده باشد، دیدگاه هایی که تبلیغاتی باشند تایید نخواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *