قالیشویی آجودانیه

لیست شرکت‌ها و دفاتر قالیشویی در آجودانیه و حومه

قالیشویی در آجودانیه از جمله خدمات پرطرفداری است که در شعب مختلفی تحت نظر اتحادیه قالیشویی و با مجوز معتبر انجام می‌شود.

نوع مواد شوینده مصرفی، تجهیزات و اتوماسیون به‌کار گرفته شده در این زمینه و سرویس‌های تحویل و حمل فرش، همه در کیفیت این خدمات و شستن قالی به شکل اصولی موثر است. به همین جهت این مجموعه برای تامین رضایت مشتریان، تک‌تک این سرویس‌ها را در بهترین سطح ارائه می‌کند.

چگونه چالش شستشوی فرش را بگذرانیم؟

فرش برای ما ایرانی‌ها چیزی به مراتب بیش از یک زیرانداز قیمتی است. این بافته هنر را می‌توان به‌جرات بخشی از فرهنگ ایرانی نامید. حتی ورود دکوراسیون مدرن و کاربرد مبلمان و تغییر شیوه زندگی هم نتوانسته نقش فرش را در چیدمان منازل ایرانی تغییر دهد.
اما از آنجا که فرش‌ها علاوه بر جنبه زینتی کاربردی هم هستند، نظافت آنها نیز بخشی از پروسه نگهداری محسوب می‌شود. در این مسیر علاوه بر جارو و حذف لایه غبار و مواد زائد اضافه که باعث بروز پوسیدگی می‌شوند، شستن قالی نیز الزامی است. به‌ویژه‌ در شرایطی که بروز بیماری‌های واگیر و شیوع مشکلات ویروسی، نظافت محیط را به قسمت مهمی از زنجیره سلامت افراد تبدیل کرده است!
در این میان استفاده از سرویس‌های خدماتی شستشوی فرش و انتخاب مواردی که بتوان با اعتماد و اطمینان فرش‌ها را جهت شستشو به آنها سپرد، به چالشی برای خانواده‌ها تبدیل شده است.
خوشبختانه وجود مراکز شناخته شده و دارای مجوز، از این مشکلات کاسته و امکان دریافت این خدمات را بیشتر کرده است.
در ادامه مطلب شما را با چندین نمونه از این مرکز مجاز قالیشویی آشنا کرده و از خدمات آن با هم گفتگو می‌کنیم.
با ما همراه بمانید.

معرفی شعب قالیشویی در آجودانیه

آجودانیه از محلات شمال شرق تهران واقع در شهرستان شمیرانات است. تعداد زیاد شعب ارائه دهنده خدمات قالیشویی در این منطقه از تهران و امکان سردرگمی شهروندان در این زمینه، ما را بر آن داشت تا برای رفاه و راحتی همشهریان نسبت به تهیه و ارائه لیستی از بهترین‌ها در این زمینه اقدام نماییم.

نمایش کامل متننمایش کمتر

نکات مهم قبل از انتخاب قالیشویی آجودانیه

در این بخش نکات مهمی را مشاهده خواهید کرد که قبل از ثبت سفارش مهم است که آنها را مطالعه کرده و اطلاعات کافی راجب آن داشته باشید. برای مشاهده و خواندن مقالات بر روی آنها کلیک کنید تا به صفحه مقاله هدایت شوید.

لیست شرکت های مجاز قالیشویی در آجودانیه

شرکت های معرفی شده در این بخش همگی مجاز بوده و فعالیت آنها زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویان تهران است و شما می‌توانید باخیال راحت فرش‌های خودرا برای شستشوی به قالیشویی های موجود در لیست زیر بسپارید.

تبلیغات

تبلیغ قالیشویی و مبل شویی
تبلیغ قالیشویی و مبل شویی

لیست قالیشویان فعال در آجودانیه

قالیشویی ماژیک

قالیشویی ماژیک تاسیس ۱۳۳۱

کارخانه قالیشویی ماژیک تهران تاسیس ۱۳۳۱ با بیش از ۶۶ سال سابقه در صنعت قالیشویی کشور به عنوان اولین قالیشویی در کشور آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در شمال تهران.

قالیشویی و مبل شویی خوشنام کرج

قالیشویی خوشنام

قالیشویی خوشنام تهران، عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران، ارائه کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی، و خدمات ترمیم و بازسازی در سراسر محله های قلهک با بهترین کیفیت.

الو قالیشویی تهران

الو قالیشویی تهران

الو قالیشویی تهران، عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی در سراسر تهران، دارای دفتر ویژه شمال تهران، کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و ترمیم.

قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم ویژه محله های و شهرک های شمال تهران آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، رفوگری و ترمیم انواع فرش با بالاترین کیفیت با قیمتی ثابت، شفاف و صدور فاکتور کامپیوتری.

قالیشویی شاهی تهران

قالیشویی شاهی تهران

کارخانه قالیشویی شاهی تهران، عضور رسمی اتحادیه قالیشویی تهران دارای سرویس های ویژه محله های شمال تهران. کلیه خدمات قالیشویی، رفوگری و ترمیم و خدمات خشکشویی.

قالیشویی

زمرّد

قالیشویی زمرد تاسیس ۱۳۵۰

قالیشویی زمرد تاسیس سال ۱۳۵۰ عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران. سرویس دهی سراسر تهران و به ویژه سرویس های فوری در سراسر محله های شمال تهران.

قالیشویی پاپیون

قالیشویی پاپیون

قالیشویی پاپیون تهران عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران. مجری کلیه خدمات قالیشویی و رفوگری در سراسر محله های شمال تهران. زیر نظر قالیشویی ماژیک تهران.

قالیشویی مادر

قالیشویی مادر تهران عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران و دارای سرویس کاران مستقر در محله ها و مناطق شمال تهران آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی و مبل شویی و ترمیم با ضمانت نامه.

تبلیغات

تبلیغ قالیشویی و مبل شویی
تبلیغ قالیشویی و مبل شویی

۹ مورد از خدمات عرضه شده در شعب قالیشویی آجودانیه!

  • شستشوی فرش و موکت، انواع پله‌پوش و کفپوش و کاغذ دیواری
  • شستشوی انواع فرش دستبافت و ماشینی، نمونه‌های آنتیک و فرش‌های قیمتی و هنری با تضمین صحت فرش و مراقبت از رنگ و تار و پود
  • شستشوی تضمینی انواع خوشخواب و مبلمان همراه با بررسی کارشناسی
  • خدمات ترمیمی شامل رفوی فرش و قالی دستبافت، چرم‌دروزی، ریشه‌زنی، قلم‌کاری نمونه‌های سوخته فرش، شیرازه دوزی و رفع پارگی، زردی و لکه و نیز پرداخت و رفع پرز اضافه
  • خشکشویی و خدمات جانبی آن توسط شامپوهای آلمانی با تضمین حفظ کیفیت و شستشوی کامل
  • خشک کردن فرش‌های شسته شده توسط گرم‌خانه برای حفظ کیفیت و رفع هوگونه آلودگی در آخرین مرحله شستشو
  • انجام کلیه خدمات به شکل ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته بدون تعطیلی
  • پذیرش آنلاین سفارش و انجام خدمات در حضور مشتری به صورت تضمینی
  • بسته‌بندی و تحویل فرش در موعد مقرر به‌شکل کاملا بهداشتی و حرفه‌ای

چرا نباید فرش را به قالیشویی غیرمجاز سپرد؟

با توجه به حساسیت بالای مراقبت از فرش، در کلیه مراحل از ورود به قالیشویی تا پایان شستشو و تحویل به مشتری ضمانت‌های کافی در این مورد وجود دارد.

مراکز مجاز قالیشویی معرفی شده در آجودانیه، تحت پوشش اتحادیه صنف قرار داشته و با نظارت کامل این موارد را طی می‌کنند. ضمنا از نظر کارشناسی در شناخت مواد شوینده و آگاهی از جنس الیاف و سایر موارد نیز استفاده می‌گردد.

از طرفی توجه به وجود ریسک سرقت فرش‌ها یا تخریب آنها طی مراحل جابجایی یا شستشو و خشک کردن، پیشنهاد می‌شود فرش خود را به هر مرکز ناشناس و گمنامی نسپارید و در این مورد حساسیت لازم به خرج دهید.

ضمنا با استفاده از خدمات قالیشویی‌های مجاز و معتبر، با دریافت پشتیبانی قوی شرکتی و خدمات جانبی نظیر ثبت آنلاین و خدمات معتبر حمل و تحویل فرش همراه خواهد بود.

قالیشویی در آجودانیه

نقد و بررسی قالیشویی در آجودانیه

کاربران گرامی شما می‌توانید در این بخش تجربیات خود در رابطه با خدمات قالیشویی و شرکت‌هایی که تا کنون فرش‌های خود را برای شستشو به آنها سپرده اید را به صورت دیدگاه وارد کنید، یا اینکه اگر نکته ای در ذهن دارید که میتواند کمک حال سایر کاربران در زمینه سفارش خدمات قالیشویی و یا انتخاب قالیشویی باشد را عنوان کنید تا سایر کاربران از تجربیات شما استفاده کنند.

لطفا هنگام ثبت دیدگاه به چند نکته توجه کنید؛ دیدگاه هایی که بارحقوقی برای مدیریت سایت و یا شخص شما بوجود آورد، دیدگاه هایی که در آنها از الفاظ رکیک استفاده شده باشد، دیدگاه هایی که تبلیغاتی باشند تایید نخواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *