قالیشویی بانو شعبه منظریه

قالیشویی و مبل شویی در منظریه و شهرک بنفشه

قالیشویی و مبل شویی بانو کرج در منظریه و شهرک بنفشه

قالیشویی و مبل شویی بانو کرج با بیش از ۵۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی استان البرز و شهر کرج آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی و مبل شویی در سراسر کرج به ویژه محله های منظریه کرج و شهرک بنفشه کرج می باشد. شرکت قالیشویی بانو کرج با استفاده از ماشین آلات بروز و کارخانه ای اختصاصی بالاترین کیفیت شستشو را برای شما مشتریان عزیز به ارمغان می آورد. قالیشویی بانو کرج شعبه منظریه و شهرک بنفشه کرج  یکی از شعبات این شرکت در سراسر کرج می باشد.

 قالیشویی و مبل شویی در منظریه و شهرک بنفشه

قالیشویی در منظریه

قالیشویی بانو در منظریه کرج یکی از شعبات این شرکت در سراسر کرج می باشد. قالیشویی شعبه منظریه آماده ارائه کلیه خدمات شستشوی انواع فرش ماشینی، شستشوی انواع فرشهای دستبافت، انواع قالیچه، فرشهای عتیقه و قیمتی و … در سراسر محله های منظریه کرج می باشد.

مبل شویی در منظریه

مبل شویی در منظریه | اگر شما همشریان عزیز ساکن منظریه کج هستید می تواند خدمات خشکشویی مبلمان و خوشخواب خود را به متخصصان خشکشویی شرکت قالیشویی بانو کرج شعبه منظریه بسپارید و از کیفیت خشکشویی در محل ما شگفت زده شوید. خشکشویی انواع مبلمان در محل بدون ریزش آب با تایین وقت قبلی انجام می شود.

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

قالیشویی در شهرک بنفشه

شهرک بنفشه کرج یکی از محلات مسکونی نشین کرج می باشد. از خیابان های اصلی این شهرک می توان به خیابان قزل حصار نام برد که یکی از مهمترین راه های ارتباطی با شهرک بنفشه کرج می باشد. شرکت خدماتی قالیشویی بانو کرج ویژه شهرک بنفشه متخصص در شستشوی کلیه فرش های ماشینی و دستبافت با ماشین آلات تمام اتوماتیک بدون کوچکترین ایراد در سراسر محله های شهرک بفنشه کرج می باشد.

مبل شویی در شهرک بنفشه

شما ساکنان و همشهریان محترم محله شهرک بنفشه میتوانید خدمات مبل شویی خود را به قالیشویی بانو شعبه شهرک بنفشه کرج بسپارید. مبل شویی بانو شعبه شهرک بنفشه با استفاده از شاپموی شستشوی درجه یک و دستگاه رادکتور بالاترین کیفیت خشکشویی مبلمان و خوشخواب در محل را برای شما مشتری عزیز به ارمغان می آورد.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *